Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3507
Назва: Методичні аспекти підготовки майбутніх магістрів із професійної освіти у галузі комп’ютерних технологій
Інші назви: METHODICAL ASPECTS OF TRAINING FUTURE MASTERS OF VOCATIONAL EDUCATION SPECIALIZING IN COMPUTER TECHNOLOGIES
Автори: Ткачук, Вікторія Василівна
Ткачук, Виктория Васильевна
Tkachuk, Viktoriia
Хоцкіна, Світлана Миколаївна
Хоцкина, Светлана Николаевна
Khotskina, Svitlana
Сулима, Тетяна Сергіївна
Сулима, Татьяна Сергеевна
Sulyma, Tetiana
Гладченко, О. В.
Ключові слова: вища професійна освіта
профільна підготовка
методика викладання фахових дисциплін
індивідуальний розвиток
здобувачі освіти
майбутні магістри з професійної освіти в галузі комп’ютерних технологій
компетентність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вінницький національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Методичні аспекти підготовки майбутніх магістрів із професійної освіти у галузі комп’ютерних технологій / В. В.Ткачук, С. М. Хоцкіна, Т. С. Сулима, О. В. Гладченко ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. – Слов’янськ, 2020. – Вип. 12. – С. 57–74. – Бібліогр.: с. 72.
Короткий огляд (реферат): Авторами статті розкрито методичні аспекти профільної підготовки майбутніх магістрів із професійної освіти в галузі комп’ютерних технологій. Акцентовано на актуальності нормування та оновлення змісту та вдосконалення методики профільної підготовки майбутніх магістрів подвійної спеціалізації: педагогічної та інженерної (галузі комп’ютерних технологій), з урахуванням вимог та специфіки освітньо-професійної програми. Наголошено на індивідуальній специфіці процесу навчання, де індивідуальний розвиток магістранта ґрунтується на виявленні досягнутої інтегральної компетентності. Реалізацію особистісної педагогічної концепції пропоновано розглянути на прикладі вивчення освітнього компонента з використанням особистісно зорієнтованої технології навчання; групової (кооперативної) та фронтальної організаційних форм навчання; запровадження активних методів навчання, зокрема проблемних, ігрових, дискусійних, ситуативного моделювання, методу «case study», які поряд із загальнодидактичними методами впливають на процес засвоєння знань, підвищують ефективність, спрямовують на особистісний розвиток магістранта, розвиваючи комунікабельність, самостійність, творчу ініціативність. В умовах оновлення змісту професійної освіти розкрито значущість володіння не лише фаховою та методичною, а й мовною компетентністю майбутніми магістрами професійної освіти в галузі комп’ютерних технологій. Доведено, що специфіка підготовки здобувачів освіти пов’язана з необхідністю усвідомлення механізму трансформування технічного знання в методику професійного навчання на рівні професії, предмета та теми задля поетапного формування інтегральної компетентності здобувачами освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3507
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні аспекти підготовки майбутніх магістрів.pdf542.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.