Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorТкачук, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorTkachuk, Viktoriia-
dc.contributor.authorХоцкіна, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorХоцкина, Светлана Николаевна-
dc.contributor.authorKhotskina, Svitlana-
dc.contributor.authorСулима, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorСулима, Татьяна Сергеевна-
dc.contributor.authorSulyma, Tetiana-
dc.contributor.authorГладченко, О. В.-
dc.date.accessioned2021-08-09T07:50:15Z-
dc.date.available2021-08-09T07:50:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМетодичні аспекти підготовки майбутніх магістрів із професійної освіти у галузі комп’ютерних технологій / В. В.Ткачук, С. М. Хоцкіна, Т. С. Сулима, О. В. Гладченко ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. – Слов’янськ, 2020. – Вип. 12. – С. 57–74. – Бібліогр.: с. 72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3507-
dc.description.abstractАвторами статті розкрито методичні аспекти профільної підготовки майбутніх магістрів із професійної освіти в галузі комп’ютерних технологій. Акцентовано на актуальності нормування та оновлення змісту та вдосконалення методики профільної підготовки майбутніх магістрів подвійної спеціалізації: педагогічної та інженерної (галузі комп’ютерних технологій), з урахуванням вимог та специфіки освітньо-професійної програми. Наголошено на індивідуальній специфіці процесу навчання, де індивідуальний розвиток магістранта ґрунтується на виявленні досягнутої інтегральної компетентності. Реалізацію особистісної педагогічної концепції пропоновано розглянути на прикладі вивчення освітнього компонента з використанням особистісно зорієнтованої технології навчання; групової (кооперативної) та фронтальної організаційних форм навчання; запровадження активних методів навчання, зокрема проблемних, ігрових, дискусійних, ситуативного моделювання, методу «case study», які поряд із загальнодидактичними методами впливають на процес засвоєння знань, підвищують ефективність, спрямовують на особистісний розвиток магістранта, розвиваючи комунікабельність, самостійність, творчу ініціативність. В умовах оновлення змісту професійної освіти розкрито значущість володіння не лише фаховою та методичною, а й мовною компетентністю майбутніми магістрами професійної освіти в галузі комп’ютерних технологій. Доведено, що специфіка підготовки здобувачів освіти пов’язана з необхідністю усвідомлення механізму трансформування технічного знання в методику професійного навчання на рівні професії, предмета та теми задля поетапного формування інтегральної компетентності здобувачами освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВінницький національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectвища професійна освітаuk_UA
dc.subjectпрофільна підготовкаuk_UA
dc.subjectметодика викладання фахових дисциплінuk_UA
dc.subjectіндивідуальний розвитокuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectмайбутні магістри з професійної освіти в галузі комп’ютерних технологійuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти підготовки майбутніх магістрів із професійної освіти у галузі комп’ютерних технологійuk_UA
dc.title.alternativeMETHODICAL ASPECTS OF TRAINING FUTURE MASTERS OF VOCATIONAL EDUCATION SPECIALIZING IN COMPUTER TECHNOLOGIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaillanabasca@gmail.comuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні аспекти підготовки майбутніх магістрів.pdf542.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.