Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3506
Назва: Проблеми стандартизації вищої освіти в контексті підготовки бакалаврів спеціальності 015.10 – Професійна освіта (комп’ютерні технології)»
Інші назви: STANDARDIZATION PROBLEMS OF HIGHER EDUCATION IN THE PREPARATION SPECIALTY 015.10 BACHELORS PROFESSIONAL EDUCATION (COMPUTER TECHNOLOGY)
Автори: Бакум, Зінаїда Павлівна
Бакум, Зинаида Павловна
Bakum, Zinaida
Хоцкіна, Світлана Миколаївна
Хоцкина, Светлана Николаевна
Khotskina, Svitlana
Ткачук, ВІкторія Василівна
Ткачук, Виктория Васильевна
Tkachuk, Viktoriia
Ключові слова: стандарти
професійна освіта
професійні компетентності
майбутні інженери-педагоги
Дата публікації: 2017
Видавництво: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Бібліографічний опис: Бакум З. П. Проблеми стандартизації вищої освіти в контексті підготовки бакалаврів спеціальності 015.10 – Професійна освіта (комп’ютерні технології)» / З. П. Бакум , С. М. Хоцкіна, В. В. Ткачук // Інженерні та освітні технології. – Кременчук. – 2017. – № 2 (18). – С. 8–19. – Бібліогр.: с. 16–17.
Короткий огляд (реферат): У сучасній вітчизняній освіті усталюється компетентнісна парадигма освіти, пов’язана з пошуком нових концептуально-методологічних засад, моделей підготовки фахівців із вищою професійною освітою, переосмисленням державних освітніх стандартів. Авторами проаналізовано вітчизняні та зарубіжні стандарти підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі аналізу виокремлено професійні компетенцій, які пропоновано розподілити на загально-професійні та спеціалізовано-професійні. Подано загальну характеристику Тимчасового Стандарту вищої освіти України, якою передбачено підготовку фахівців за ступенем вищої освіти бакалавр зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)». Метою Стандарту визначено формування інтегральної компетентності; загальних компетентностей; професійних компетентностей за видами діяльності (проектно- технологічна, виробничо-технологічна, організаційно-управлінська, навчально-дослідна (інноваційна). Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої професійної освіти сформульовано у термінах результатів навчання. Запропоновано Матрицю відповідності визначених Стандартом компетентностей дескрипторам НРК та Матрицю відповідності визначених Стандартом результатів навчання та компетентностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3506
ISSN: 2307-9770
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакум З. П. Проблеми стандартизації вищої освіти.pdf318.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.