Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3506
Назва: | Проблеми стандартизації вищої освіти в контексті підготовки бакалаврів спеціальності 015.10 – Професійна освіта (комп’ютерні технології)» |
Інші назви: | STANDARDIZATION PROBLEMS OF HIGHER EDUCATION IN THE PREPARATION SPECIALTY 015.10 BACHELORS PROFESSIONAL EDUCATION (COMPUTER TECHNOLOGY) |
Автори: | Бакум, Зінаїда Павлівна Бакум, Зинаида Павловна Bakum, Zinaida Хоцкіна, Світлана Миколаївна Хоцкина, Светлана Николаевна Khotskina, Svitlana Ткачук, ВІкторія Василівна Ткачук, Виктория Васильевна Tkachuk, Viktoriia |
Ключові слова: | стандарти професійна освіта професійні компетентності майбутні інженери-педагоги |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського |
Бібліографічний опис: | Бакум З. П. Проблеми стандартизації вищої освіти в контексті підготовки бакалаврів спеціальності 015.10 – Професійна освіта (комп’ютерні технології)» / З. П. Бакум , С. М. Хоцкіна, В. В. Ткачук // Інженерні та освітні технології. – Кременчук. – 2017. – № 2 (18). – С. 8–19. – Бібліогр.: с. 16–17. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній вітчизняній освіті усталюється компетентнісна парадигма освіти, пов’язана з пошуком нових концептуально-методологічних засад, моделей підготовки фахівців із вищою професійною освітою, переосмисленням державних освітніх стандартів. Авторами проаналізовано вітчизняні та зарубіжні стандарти підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі аналізу виокремлено професійні компетенцій, які пропоновано розподілити на загально-професійні та спеціалізовано-професійні. Подано загальну характеристику Тимчасового Стандарту вищої освіти України, якою передбачено підготовку фахівців за ступенем вищої освіти бакалавр зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)». Метою Стандарту визначено формування інтегральної компетентності; загальних компетентностей; професійних компетентностей за видами діяльності (проектно- технологічна, виробничо-технологічна, організаційно-управлінська, навчально-дослідна (інноваційна). Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої професійної освіти сформульовано у термінах результатів навчання. Запропоновано Матрицю відповідності визначених Стандартом компетентностей дескрипторам НРК та Матрицю відповідності визначених Стандартом результатів навчання та компетентностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3506 |
ISSN: | 2307-9770 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бакум З. П. Проблеми стандартизації вищої освіти.pdf | 318.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.