Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3506
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бакум, Зінаїда Павлівна | - |
dc.contributor.author | Бакум, Зинаида Павловна | - |
dc.contributor.author | Bakum, Zinaida | - |
dc.contributor.author | Хоцкіна, Світлана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Хоцкина, Светлана Николаевна | - |
dc.contributor.author | Khotskina, Svitlana | - |
dc.contributor.author | Ткачук, ВІкторія Василівна | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Виктория Васильевна | - |
dc.contributor.author | Tkachuk, Viktoriia | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-09T07:04:09Z | - |
dc.date.available | 2021-08-09T07:04:09Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Бакум З. П. Проблеми стандартизації вищої освіти в контексті підготовки бакалаврів спеціальності 015.10 – Професійна освіта (комп’ютерні технології)» / З. П. Бакум , С. М. Хоцкіна, В. В. Ткачук // Інженерні та освітні технології. – Кременчук. – 2017. – № 2 (18). – С. 8–19. – Бібліогр.: с. 16–17. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-9770 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3506 | - |
dc.description.abstract | У сучасній вітчизняній освіті усталюється компетентнісна парадигма освіти, пов’язана з пошуком нових концептуально-методологічних засад, моделей підготовки фахівців із вищою професійною освітою, переосмисленням державних освітніх стандартів. Авторами проаналізовано вітчизняні та зарубіжні стандарти підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі аналізу виокремлено професійні компетенцій, які пропоновано розподілити на загально-професійні та спеціалізовано-професійні. Подано загальну характеристику Тимчасового Стандарту вищої освіти України, якою передбачено підготовку фахівців за ступенем вищої освіти бакалавр зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)». Метою Стандарту визначено формування інтегральної компетентності; загальних компетентностей; професійних компетентностей за видами діяльності (проектно- технологічна, виробничо-технологічна, організаційно-управлінська, навчально-дослідна (інноваційна). Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої професійної освіти сформульовано у термінах результатів навчання. Запропоновано Матрицю відповідності визначених Стандартом компетентностей дескрипторам НРК та Матрицю відповідності визначених Стандартом результатів навчання та компетентностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського | uk_UA |
dc.subject | стандарти | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | професійні компетентності | uk_UA |
dc.subject | майбутні інженери-педагоги | uk_UA |
dc.title | Проблеми стандартизації вищої освіти в контексті підготовки бакалаврів спеціальності 015.10 – Професійна освіта (комп’ютерні технології)» | uk_UA |
dc.title.alternative | STANDARDIZATION PROBLEMS OF HIGHER EDUCATION IN THE PREPARATION SPECIALTY 015.10 BACHELORS PROFESSIONAL EDUCATION (COMPUTER TECHNOLOGY) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
local.submitter.email | lanabasca@gmail.com | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бакум З. П. Проблеми стандартизації вищої освіти.pdf | 318.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.