Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБакум, Зінаїда Павлівна-
dc.contributor.authorБакум, Зинаида Павловна-
dc.contributor.authorBakum, Zinaida-
dc.contributor.authorХоцкіна, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorХоцкина, Светлана Николаевна-
dc.contributor.authorKhotskina, Svitlana-
dc.contributor.authorТкачук, ВІкторія Василівна-
dc.contributor.authorТкачук, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorTkachuk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2021-08-09T07:04:09Z-
dc.date.available2021-08-09T07:04:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБакум З. П. Проблеми стандартизації вищої освіти в контексті підготовки бакалаврів спеціальності 015.10 – Професійна освіта (комп’ютерні технології)» / З. П. Бакум , С. М. Хоцкіна, В. В. Ткачук // Інженерні та освітні технології. – Кременчук. – 2017. – № 2 (18). – С. 8–19. – Бібліогр.: с. 16–17.uk_UA
dc.identifier.issn2307-9770-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3506-
dc.description.abstractУ сучасній вітчизняній освіті усталюється компетентнісна парадигма освіти, пов’язана з пошуком нових концептуально-методологічних засад, моделей підготовки фахівців із вищою професійною освітою, переосмисленням державних освітніх стандартів. Авторами проаналізовано вітчизняні та зарубіжні стандарти підготовки майбутніх інженерів-педагогів. На основі аналізу виокремлено професійні компетенцій, які пропоновано розподілити на загально-професійні та спеціалізовано-професійні. Подано загальну характеристику Тимчасового Стандарту вищої освіти України, якою передбачено підготовку фахівців за ступенем вищої освіти бакалавр зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)». Метою Стандарту визначено формування інтегральної компетентності; загальних компетентностей; професійних компетентностей за видами діяльності (проектно- технологічна, виробничо-технологічна, організаційно-управлінська, навчально-дослідна (інноваційна). Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої професійної освіти сформульовано у термінах результатів навчання. Запропоновано Матрицю відповідності визначених Стандартом компетентностей дескрипторам НРК та Матрицю відповідності визначених Стандартом результатів навчання та компетентностей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk_UA
dc.subjectстандартиuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectмайбутні інженери-педагогиuk_UA
dc.titleПроблеми стандартизації вищої освіти в контексті підготовки бакалаврів спеціальності 015.10 – Професійна освіта (комп’ютерні технології)»uk_UA
dc.title.alternativeSTANDARDIZATION PROBLEMS OF HIGHER EDUCATION IN THE PREPARATION SPECIALTY 015.10 BACHELORS PROFESSIONAL EDUCATION (COMPUTER TECHNOLOGY)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaillanabasca@gmail.comuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакум З. П. Проблеми стандартизації вищої освіти.pdf318.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.