Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3504
Назва: Упровадження діяльнісного підходу в контексті фахової підготовки педагогів професійного навчання (на прикладі вивчення дисциплін профільної та практичної підготовки)
Автори: Хоцкіна, Світлана Миколаївна
Хоцкина, Светлана Николаевна
Khotskina, Svitlana
Ключові слова: діяльнісний підхід
педагог професійного навчання
компетентність
трудові навички
Дата публікації: 2016
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Хоцкіна С. М. Упровадження діяльнісного підходу в контексті фахової підготовки педагогів професійного навчання (на прикладі вивчення дисциплін профільної та практичної підготовки) // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – Запоріжжя, 2016. – Вип. 46 (99). – С. 371–379.
Короткий огляд (реферат): На основі зростання статусу професійного становлення майбутніх фахівців під час навчання у ВНЗ III-IV рівнів акредитації окреслено завдання, покликані розв'язати діяльнісний підхід до підготовки педагогів професійного навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на прикладі вивчення дисциплін циклу профільної та практичної підготовки. Акцентовано увагу на низці нових завдань, пов'язаних з оновленням змісту освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3504
ISSN: 1992-5786 (Print)
2664-3529 (Online)
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.