Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоцкіна, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorХоцкина, Светлана Николаевна-
dc.contributor.authorKhotskina, Svitlana-
dc.date.accessioned2021-08-06T11:59:34Z-
dc.date.available2021-08-06T11:59:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationХоцкіна С. М. Упровадження діяльнісного підходу в контексті фахової підготовки педагогів професійного навчання (на прикладі вивчення дисциплін профільної та практичної підготовки) // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – Запоріжжя, 2016. – Вип. 46 (99). – С. 371–379.uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786 (Print)-
dc.identifier.issn2664-3529 (Online)-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3504-
dc.description.abstractНа основі зростання статусу професійного становлення майбутніх фахівців під час навчання у ВНЗ III-IV рівнів акредитації окреслено завдання, покликані розв'язати діяльнісний підхід до підготовки педагогів професійного навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на прикладі вивчення дисциплін циклу профільної та практичної підготовки. Акцентовано увагу на низці нових завдань, пов'язаних з оновленням змісту освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectпедагог професійного навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectтрудові навичкиuk_UA
dc.titleУпровадження діяльнісного підходу в контексті фахової підготовки педагогів професійного навчання (на прикладі вивчення дисциплін профільної та практичної підготовки)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaillanabasca@gmail.comuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.