Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3446
Назва: Маркетингова діяльність як спосіб підвищення конкурентоспроможності малих підприємств
Інші назви: MARKETING ACTIVITY AS A WAY TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF SMALL ENTERPRISES
Автори: Темченко, Ганна Володимирівна
Темченко, Анна Владимировна
Temchenko, Hanna
Бондарчук, Ольга Михайлівна
Бондарчук, Ольга Михайловна
Bondarchuk, Olha
Астаф'єва, Катерина Олександрівна
Астафьева, Екатерина Александровна
Astafieva, Kateryna
Ключові слова: маркетингове планування
система маркетингу
конкурентоспроможність
малі підприємства
системний підхід
модель управління
Дата публікації: 2021
Видавництво: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»
Бібліографічний опис: Темченко Г. В. Маркетингова діяльність як спосіб підвищення конкурентоспроможності малих підприємств / Г. В.Темченко, О. М. Бондарчук, К. О. Астаф'єва / Інфраструктура ринку : електронний науково-практичний журнал. – Одеса, 2021. – Вип. 52. – С. 115–119. – Бібліогр.: с. 118.
Короткий огляд (реферат): Процес розвитку маркетингу на малих підприємствах пов’язаний із формуванням його управлінських концепцій, які тісно пов’язані зі споживачами продукції. Базою для ефективного функціонування системи маркетингу в умовах малих підприємств є цілісна схема організації системи управління маркетинговою діяльністю, яка ґрунтується на впливі факторів конкурентоспроможності підприємств. У статті розглянуті основні питання вдосконалення управління системою маркетингу в умовах ведення господарської діяльності малими підприємствами. Нині практика управління та практика збутової діяльності перевантажена великою кількістю підходів та експертних думок щодо питань управління комплексом маркетингу в сучасних ринкових умовах господарювання. Але більша частина питань так і залишаються риторичними, а всі погляди мають виключно рекомендаційний характер. У роботі запропонована інноваційна модель управління системою маркетингу в умовах малих підприємств та алгоритм її використання, який базується на застосуванні комплексного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3446
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Темченко Г. В. Маркетингова діяльність як спосіб підвищення конкурентоспроможності малих підприємств.pdfhttp://www.market-infr.od.ua/journals/2021/52_2021/22.pdf340.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.