Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТемченко, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorТемченко, Анна Владимировна-
dc.contributor.authorTemchenko, Hanna-
dc.contributor.authorБондарчук, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorБондарчук, Ольга Михайловна-
dc.contributor.authorBondarchuk, Olha-
dc.contributor.authorАстаф'єва, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorАстафьева, Екатерина Александровна-
dc.contributor.authorAstafieva, Kateryna-
dc.date.accessioned2021-07-03T09:04:35Z-
dc.date.available2021-07-03T09:04:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТемченко Г. В. Маркетингова діяльність як спосіб підвищення конкурентоспроможності малих підприємств / Г. В.Темченко, О. М. Бондарчук, К. О. Астаф'єва / Інфраструктура ринку : електронний науково-практичний журнал. – Одеса, 2021. – Вип. 52. – С. 115–119. – Бібліогр.: с. 118.uk_UA
dc.identifier.issn2519-2868-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3446-
dc.description.abstractПроцес розвитку маркетингу на малих підприємствах пов’язаний із формуванням його управлінських концепцій, які тісно пов’язані зі споживачами продукції. Базою для ефективного функціонування системи маркетингу в умовах малих підприємств є цілісна схема організації системи управління маркетинговою діяльністю, яка ґрунтується на впливі факторів конкурентоспроможності підприємств. У статті розглянуті основні питання вдосконалення управління системою маркетингу в умовах ведення господарської діяльності малими підприємствами. Нині практика управління та практика збутової діяльності перевантажена великою кількістю підходів та експертних думок щодо питань управління комплексом маркетингу в сучасних ринкових умовах господарювання. Але більша частина питань так і залишаються риторичними, а всі погляди мають виключно рекомендаційний характер. У роботі запропонована інноваційна модель управління системою маркетингу в умовах малих підприємств та алгоритм її використання, який базується на застосуванні комплексного маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»-
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectсистема маркетингу-
dc.subjectконкурентоспроможність-
dc.subjectмалі підприємства-
dc.subjectсистемний підхід-
dc.subjectмодель управління-
dc.titleМаркетингова діяльність як спосіб підвищення конкурентоспроможності малих підприємствuk_UA
dc.title.alternativeMARKETING ACTIVITY AS A WAY TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF SMALL ENTERPRISESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emailastafevakatia2017...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Темченко Г. В. Маркетингова діяльність як спосіб підвищення конкурентоспроможності малих підприємств.pdfhttp://www.market-infr.od.ua/journals/2021/52_2021/22.pdf340.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.