Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечипуренко, Павло Павлович-
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.contributor.authorСеліванова, Тетяна Валеріївна-
dc.contributor.authorШенаєва, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-01-18T13:14:55Z-
dc.date.available2020-01-18T13:14:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНечипуренко П. П. Інформаційно-комунікаційні засоби формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії [Електронний ресурс] / Нечипуренко Павло Павлович, Семеріков Сергій Олексійович, Селіванова Тетяна Валеріївна, Шенаєва Тетяна Олексіївна // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – № 6 (56). – С. 10-29. – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/download/1522/1117uk_UA
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/961-
dc.descriptionУ статті проаналізовано місце ІКТ у формуванні дослідницьких компетентностей учнів в процесі профільного навчання хімії. Виділено групи засобів ІКТ, застосування яких сприяє формуванню дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії. Наведено результати експертного оцінювання доцільності використання засобів ІКТ для формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії. Обґрунтовано вибір загальних та специфічних засобів ІКТ профільного навчання хімії. Обговорено перспективи визначення найбільш доцільних засобів ІКТ для формування окремих дослідницьких компетентностей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk_UA
dc.subjectдослідницькі компетентностіuk_UA
dc.subjectпрофільне навчання хіміїuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectзасоби ІКТ навчанняuk_UA
dc.titleІнформаційно-комунікаційні засоби формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хіміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1522-6193-1-PB.pdfстаття314.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.