Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/927
Назва: Сучасні тенденції розвитку теорії і методики навчання інформатики
Автори: Поліщук, Олександр Павлович
Теплицький, Ілля Олександрович
Семеріков, Сергій Олексійович
Семериков, Сергей Алексеевич
Semerikov, Serhii
Ключові слова: теорія навчання інформатики
методика навчання інформатики
тенденції розвитку навчання інформатики
навчання інформатики
методи навчання
форми організації навчання
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавничий відділ НМетАУ
Бібліографічний опис: Поліщук О. П. Сучасні тенденції розвитку теорії і методики навчання інформатики / О. П. Поліщук, І. О. Теплицький, С. О. Семеріков // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : збірник наукових праць. Випуск IX. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2011. – С. 509–514.
Опис: Розвиток методичної системи навчання будь-якої дисципліни відбувається переважно через зміну її компонентів: цілей, змісту, методів, засобів та форм організації навчання. Системність зв’язку компонентів методичної системи забезпечує ефект того, що при зміні будь-якого компонента змінюються й усі інші. Проте зміни ці не є рівномірними: виділення в складі методичної системи навчання двох підсистем (цілезмістової та технологічної) зумовлене насамперед більш тісними зв’язками між їх складовими. Вибір того, яка з цих підсистем є домінуючою, певною мірою визначає спеціальність: якщо цілезмістова, то це 13.00.02 – теорія і методика навчання, якщо технологічна, то це 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/927
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні тенденції розвитку теорії і методики навчання інформатики.pdfстаття228.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.