Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8252Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | СИВОЛАП, Микола Володимирович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-02T12:52:43Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-02T12:52:43Z | - |
| dc.date.issued | 2020-07 | - |
| dc.identifier.citation | Сиволап М.В. Визначення витрат палива при роботі кар’єрних автосамоскидів вантажопідйомністю 130 т на різних трасах в умовах ПрАТ Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат: кваліфікаційна робота ... бакалавра. Кривий Ріг, 2020. 45 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8252 | - |
| dc.description.abstract | встановлено, що в середньому машини вантажопідйомністю 130 т перевозять 129, 7 т на відстань 2,77 км при уклоні 0,033, при цьому витрачають 97,10 г/(т*км) і виконують транспортної роботи за їздку з вантажем 357,2 т*км або за годину - 1450 т*км/год. Встановлено, що розбіжність у витратах палива на одній трасі однією машиною сягаю 2-3 разів. На кожній з 12 вибраних трасах руху визначені кар’єрні самоскиди, які показують кращі результати. Аналіз руху таких самоскидів дозволить рекомендувати оптимальні по витратам палива або продуктивності режими руху по дільницям трас, що забезпечить підвищення ефективності експлуатації кар’єрного автотранспорту. Встановлено, що на деяких трасах існує суттєве (до 40% у порівнянні з середніми показниками) перевищення витрат палива, що може обумовлюватися великою кількістю маневрів на невеликих швидкостях зі збільшеною витратою пального. З метою підвищення ефективності транспортного процесу рекомендується виконати аналіз профілю трас руху на предмет зменшення кількості маневрів, або рекомендувати водіям використовувати прийоми маневрування, що показують кращі водії. Результати досліджень показали, що при розрахунках витрат палива недостатньо враховувати тільки довжину траси та уклон, необхідно вносити якісь корективи на складність траси. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | КНУ | uk_UA |
| dc.subject | кар’єрний автосамоскид, витрати палива, траси руху | uk_UA |
| dc.title | Визначення витрат палива при роботі кар’єрних автосамоскидів вантажопідйомністю 130 т на різних трасах в умовах ПрАТ Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| local.submitter.email | evgeniyagradova93... | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 2020 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сиволап.pdf | 755.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
