Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8189
Назва: Банківський маркетинг: зовнішній і внутрішній аспекти
Автори: Турило, Анатолій Михайлович
Turylo, Anatolii
Короленко, Сталіна Миколаївна
Korolenko, Stalina
Блінова, Ю. І.
Ключові слова: банківський маркетинг
Дата публікації: 2025
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Турило А. М., Короленко С. М., Блінова Ю. І. Банківський маркетинг: зовнішній і внутрішній аспекти // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2025. С. 301.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8189
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Банківський маркетинг зовнішній і внутрішній аспекти.pdf250.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.