Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165
Назва: Вплив попиту на прийняття маркетингових рішень
Автори: Бондарчук, Ольга Михайлівна
Bondarchuk, Olha
Задерака, М. С.
Ключові слова: попит
маркетинг
Дата публікації: 2025
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Бондарчук О. М., Задерака М. С. Вплив попиту на прийняття маркетингових рішень // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2025. С. 278.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив попиту на прийняття маркетингових рішень.pdf251.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.