Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7901
Назва: Методи та засоби рекомендації товару для покупців у інтернет-магазині
Автори: Коржов, Іван
Ключові слова: інтернет-магазин
ропозиція товарів
дисперсійне оцінювання
семантичний аналіз
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Коржов І.О. Методи та засоби рекомендації товару для покупців у інтернет-магазині : кваліфікаційна робота ... магістра : 123 – Комп'ютерна інженерія. Кривий Ріг, 2022. 102 с.
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процес пропозиції подібних товарів у інтернет- магазинах. Робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячено аналізу предметної області електронної комерції та проблемам пропозиції товарів. За результатом проведеного дослідження виявлено, що вагому роль при просуванні товарів в інтернет- магазинах відіграє інструмент пропозиції товарів, який збільшує імовірність відповідної зміни фокусу уваги клієнта. Другий розділ присвячено розробці інформаційної модель інтернет- магазину з адаптивною пропозицією товарів, яка містить формальне подання всіх необхідних сутностей для адаптивної пропозиції товарів за семантичними ознаками користувачам інтернет-магазину. Третій розділ включає в себе проектування системи мікросервісів, які отримують та зберігають дані, виконують запити на тренування моделі та надають готові рекомендації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7901
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська_робота_КІ_21м_Коржов_v3.pdf2.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.