Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7889
Назва: ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВIДЕОIГРОВОГО РУШIЯ З ОПТИМIЗАЦIЕЮ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ
Автори: Горбань, Юрій
Ключові слова: ВІДЕОГРА
ІНДУСТРІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ РОЗВАГ
МОНЕТИЗАЦІЯ
СЕРВЕР
ІГРОВИЙ ПРИСТРІЙ
ЕТАПИ РОЗРОБКИ
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Горбань Ю.В. ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВIДЕОIГРОВОГО РУШIЯ З ОПТИМIЗАЦIЕЮ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ : кваліфікаційна робота ... магістра : 123 – Комп'ютерна інженерія. Кривий Ріг, 2023. 104 с.
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – аналітика історичного розвитку аспектів індустрії відеоігор з ціллю визначення сучасних методів здешевлення та прискорення розробки на усіх етапах виробництва. Робота складається з чотирьох розділів. Перший розділ присвячено аналізу історії розвитку індустрії загалом та опису ігрових платформ протягом усіх періодів існування індустрії. Обґрунтовано необхідність аналітики окремих робочих процесів. Перший розділ присвячено аналізу історії розвитку індустрії загалом та опису ігрових платформ протягом усіх періодів існування індустрії. Обґрунтовано необхідність аналітики окремих робочих процесів. Третій розділ розкриває питання … Проведено моделювання, розроблено математичну модель процесу передачі даних … У четвертому розділі викладено основні етапи фінансових затрат та прибутків від різних етапів продакшену та пост-продакшену.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7889
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горбань Ю..pdf828.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.