Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/775
Назва: Методичні підходи до формування мобільних навчальних матеріалів
Автори: Семеріков, Сергій Олексійович
Семериков, Сергей Алексеевич
Semerikov, Serhii
Стрюк, Микола Іванович
Стрюк, Николай Иванович
Striuk, Mykola
Стрюк, Андрій Миколайович
Стрюк, Андрей Николаевич
Striuk, Andrii
Ключові слова: методичні підходи
мобільні навчальні матеріали
мобільне навчання
мікронавчання
соціальний конструктивізм
соціальний конструкціонизм
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Семеріков С. О. Методичні підходи до формування мобільних навчальних матеріалів / С. О. Семеріков, М. І. Стрюк, А. М. Стрюк // New Information Technologies in Education for All. Models and Infrastructures : proceedings of the Seventh International Conference, 27-28 November 2012. – Kiev, 2012. – С. 233–235.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні підходи до проектування та реалізації змістового наповнення мобільного навчання, вплив теорій мікронавчання, соціального конструктивізму та конструкціонизму на формування навчальних об’єктів як структурних одиниць мобільних навчальних матеріалів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/775
Розташовується у зібраннях:Кафедра моделювання та програмного забезпечення
Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні підходи до формування мобільних навчальних матеріалів.pdfтези536.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.