Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7744
Назва: «Організація перевезення будівельних вантажів автомобільним транспортом на підприємствах Кривого Рогу»
Автори: МОРОЗОВ, Олександр Сергійович
Ключові слова: перевезення
організація перевезення будівельних вантажів
змінно-добове планування перевезення вантажів
організація праці водіїв при перевезенні будівельних вантажів
Дата публікації: чер-2025
Короткий огляд (реферат): У роботі вирішена актуальна задача підвищення ефективності перевезення будівельних вантажів ТОВ «Криворізька будівельна компанія» автотранспортом загального користування. В роботі поставлене завдання перевезення щільних рівномірних видів вантажу, 1-го класу, що вимагають однакових умов навантаження, вивантаження, перевезення й зберігання. Для перевезення залізобетонних виробів використовуються бортові автомобілі МАЗ-53366 із причепом ГКБ-8328 загальною вантажопідйомністю 16 т і сідельний тягач МАЗ-53366 із напівпричепом ГКБ-8328 номінальною вантажопідйомністю 22,5 т без перевантаження і з урахуванням їх припинення. Розрахунки показали, що варіант використання сідельного тягача МАЗ-53366 з перерахованими напівпричепами є найбільш продуктивним, але вимагає більших капітальних витрат на напрямленні. При маршрутизації перевезень однорідних вантажів прийнятих для одного рухомого складу, від декількох постачальників декільком споживачам у проекті використано метод сполучених матриць. Оптимальний план перевезень передбачає організацію трьох маршрутів: двох кільцевих і одного маятникового по яким розраховано техніко-економічні показники роботи автомобілів та складено графік їх руху. При виборі вантажно-розвантажувальних машин і пристроїв враховано вид вантажу, тип і вантажопідйомність рухомого складу, обсяг перевезення, масу одиниці вантажу й інші фактори. В якості вантажувальної установки вибирається автокран XСMG вантажопідйомністю 25 т, а для розвантаження на будівельних майданчиках використовується автомобільний кран КБ-674. На кожен маршрут задіяно по одній парі вантажно-розвантажувальних механізмів. Розраховано площу складських приміщень для зберігання перевезеного вантажу в кожному пункті вивантаження відповідно його перевезення. Розроблено організаційний план роботи автопідприємства з перевезення вантажів в рамках якого складені графіки роботи водіїв для маршрутів, із поетапним планом виїзду автомобілів, розроблено сполучений графік випуску й повернення автомобілів по всіх маршрутах і організацію вантажно-розвантажувальної роботи диспетчерського керівництва здійсненням вантажних перевезень.
Опис: На теперішній час в Україні і безпосередньо в місті Кривий Ріг здійснюється велика кількість будівельних робіт. За останні роки спостерігається зростання будівельного виробництва, істотне збільшення обсяги житлового, дорожнього й промислового будівництва. У процесі будівництва завжди виконуються транспортні й вантажно-розвантажувальні роботи, які пов'язані з доставкою на будівельні об'єкти всіх необхідних для будівництва матеріалів і конструкцій. Вирішення питання транспортування вантажів і підвищення їх ефективності - завдання загальнонаціонального масштабу. Оскільки транспортне забезпечення будівельної діяльності є значимим процесом, забезпечення ефективних підходів до організації всього комплексу операцій транспортного процесу (навантаження вантажів, транспортування на підходящому рухомому складі, розвантаження вантажів в одержувача, складування вантажів) повинне здійснюватися на необхідному високому рівні. Оскільки діяльність автотранспортних підприємств характеризуються наявністю й станом їхньої матеріально-технічної бази (рухомий склад, устаткування, технологічне забезпечення виробничих процесів перевезення вантажів), а також рівнем техніко-експлуатаційних показників роботи парку рухомого складу, то ефективне рішення завдань транспортного забезпечення будівельного виробництва базується на постійній роботі з удосконалювання процесів транспортування будівельних вантажів. За даними відкритих джерел, частка транспортних витрат у процесі виробництва й реалізації продукції перевищує третину ціни кінцевого продукту. У таких умовах оптимізація транспортних, вантажно-розвантажувальних, тарно-пакувальних, експедиційних і складських операцій є важливим резервом зниження витрат і економії ресурсів у всіх галузях економіки держави. Структура транспортного процесу включає чотири елементи:  операція навантаження;  операція перевезення;  операція розвантаження;  подача рухомого складу під навантаження. Головною метою транспортного процесу є перевезення вантажів, а всі інші елементи підпорядковані перевезенню вантажів. Процес перевезення включає роботу транспортних засобів від моменту навантаження, переміщення вантажу до моменту розвантаження. Процес завантаження та розвантаження включає можливе завантаження (розвантаження), очікування та технічне обслуговування. Послуга включає власне завантаження (розвантаження) товару, а також обробку документів, якщо ця операція не буде повністю завершена під час очікування завантаження (розвантаження) службою. Автомобільний транспорт не можна замінити в перевезенні будівельної продукції на короткі відстані, у роздрібній торгівлі, системах виробничого обладнання, перевезеннях для малого бізнесу та послугах агробізнесу. Організація транспорту включає такі дії: – підготовка транспортного процесу; – вибір способів переміщення та завантаження-розвантаження; – вибір найкращих методів взаємодії між транспортуванням та завантаженням і розвантаженням транспортних засобів; – вибір маршрутів транспортних засобів. Організація транспорту також включає такі процеси, як планування, управління операціями, бухгалтерський облік і контроль, а також встановлення ланцюга документообігу та транспортних платежів. Метою написання дипломної роботи є закріплення знань, отриманих під час вивчення дисциплін, встановлених програмою підготовки студентів на бакалавраті та набуття практичних навичок вирішення задач, пов'язаних з вибором раціонального складу, способами перевезення вантажів та оцінкою результатів їх використання на основі розрахунку та аналізу техніко-експлуатаційних показників, підготовки та завантаження транспортних засобів, операції та розрахунок продуктивності систем завантаження. Практична мета дипломної роботи полягає у розробці технології та організації автомобільних перевезень будівельної продукції на підприємствах міста Кривий Ріг та оцінка результатів впровадження. Об’єктом дослідження є процес транспортування будівельних вантажів та транспортних засобів загального призначення на підприємствах Кривого Рогу. Предметом дослідження є процедура створення пакету технічних документів, необхідних для підготовки до перевезення. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань було використано методи техніко-економічного аналізу та регресійного аналізу; метод оперативного моніторингу стану автомобільних транспортних операцій під час перевезення будівельної продукції; метод порівняльного економічного аналізу для визначення ефективності рішень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7744
Розташовується у зібраннях:2025 – 275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.