Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7733
Назва: «Дослідження ролі інтелектуальних систем управління парком кар’єрних автосамоскидів у підвищенні ефективності виробництва»
Автори: ДІМОЧКО, Дмитро Сергійович
Ключові слова: кар'єрний самоскид
управління кар'єрним самоскидом
інтелектуальні системи управління
ефективність роботи кар'єрних самоскидів
Дата публікації: чер-2025
Короткий огляд (реферат): 3 одного боку, операційні витрати гірничодобувних підприємств демонструють тенденцію до зростання; а з іншого боку, звичай системи управління парком (FMS) не впораються з високою розмірністю, схоластичністю та автономністю, необхідними для всіх більш складних операцій. Основні чинники змін переконали дослідників шукати альтернативи, в тому числі алгоритми з підтримкою штучного інтелекту, рекомендовані Майнінг 4.0. У цьому дослідженні зроблено спробу вивчити цей перехід з точки зору управління бізнесом. Іншими словами, використовуйте огляд літератури, щоб отримати виявлення про еволюційну траєкторію FMS Майнінг та потребу в інтелектуальних алгоритмах. Після цього зображено цілісну структуру ланцюга постачання, а потім детальну діаграму ланцюжка створення вартості, щоб остаточно перевернути вплив технологічних досягнень на FMS згодом на маршу прибутку. запропонована діаграма ланцюжка коштує вигідною для пояснення економічного обґрунтування таких інтелектуальних систем, наприклад, для акціонерного галуз. Крим того, він покаже но напрямки досліджень.
Опис: У 2021 році 40 провідних гірничо добувних компаній отримали трохи менше одного трильйона долар загального доходу, встановивши рекордний рік для галузей, тоді як рентабельність чистого доходу склала лише 17%, тобто скоротилася на третину порівняно з 24% у 2011 році. Це пов'язано з їх загальними приголомшливими операційними витратами в розмірі 600 мільярдів доларів США, зафіксованими у 2021 році, що на 30% більше, ніш у попередньому році. прогнозування збільшення на 15% до 2022 року[1]. Щоб зберегти свою конкурентоспроможність на сучасному напруженому ринку, провідним гірничо добувним компаніям не залишається іншого виробу, окрім як використовувати технологічні досягнення у своїй частці, найбільш важливою з якої є вантажно-транспортна операція, вдома як найбільш екстравагантна частина проекту відкритого видобутку. . Інші рушійні сили змін також сприяють цьому необхідному переходу, наприклад, постійно зростаючий попит на валив корисних копалини внаслідок щось давнього ажіотажу щодо чистої енергії та чистих нульових викидів. Справитися з глобальним потеплінням задовольнити зростання потреби є двома останніми цілями. Однак цих фінансових екологічних цілей можна досягти за допомогою інтегрованої системи управління автопарком (FMS), в яку впроваджено новаторську технологію, щоб краще адаптуватися до надзвичайно динамічної проблеми системи обробки матеріалів. FMS виконує весь спектр функцій від диспетчеризації до палива, технічного обслуговування та управління безпекою. Впровадження ефективних заходів пом'якшення наслідків на шахтах значно покращує протоколи безпеки, сприяючи безпечному робочому середовищу [2,3]. Чим більше очкування вимагається щодо основи сталого розвитку, тим більше потреба у використаних багатоцільових FMS, що означає той факт, що звичайні методи опти Однак, коли штучний інтелект (ШІ) впроваджується в кожен аспект повсюдного шиття людства, ця подорож більше не буде незвіданою пригодою. Технології на базовому інтелекті вже використовують у багатьох галузях промисловості, навіть певною мрією у виробництві корисних копалин. Можна навести приклад автономних вантажівок в австралійських залізних шахтах, як використовувати алгоритми ШІ для навігації, роботи та виконання завдань без прямого вручення людини. Проте це не є звичайною практикою в інших шахтах в інших частинах світу. Суворий факт відбувається в тому, що на деяких шахтах звичайний FMS, щонайменше 30 років тому, або ще не застосовується, або впроваджуються лише щось давно. Спостереження вказують на необхідність подальших зусиль для глибшого розпізнавання інтелектуальних FMS, особливо в епоху Майнінг 4.0. 3 цією метою можна взяти двохосновні погляди: економічну або екологічну. У цьому дослідженні зосереджена на першому кут шляху прийняття підходу до аналізу ланцюжка вартості. Тобто впровадження інтелекту в FMS остаточно вивчається вздовж ланцюжка створення вартості експлуатації, щоб зрозуміти, як цей перехід допомогу підвищеному маршу. Ланцюжок створення вартості– це концептуальне зображення послідовних культур, як здійснює організація, щоб створити, виготовити та розповсюдити свою пропозицію серед клієнтів. Аналіз ланцюжка створення вартості– це інструмент, який використовується для визначення областей, як можна змінити для підвищення ефективності конкурентоспроможності. Цей аналітичний підхід охоплює як основну частку, якщо пов'язану з створенням наданого продукту чи послуги, так допоміжну частку, що полегшує основну частку. Слід втримати ланцюг поставок від ланцюга створення вартості, оскільки перший зосереджується на потоці матеріалів від постачальників до споживачів із заплатою зниження витрат на підвищення ефективності, тоді як другий виділений потоці попиту (ланцюг попиту) від споживачів. щоб запустити новацію в розробці продукту та маркетингу [4]. Обґрунтування застосування аналізу ланцюжка створення вартостей цей дослідницький робот полягає в тому, що він пропонує перевагу оцінки системи завантаження та транспортування як основної частки по внесенню до технологічного прогресу як додаткової частки для виявлення можливостей для збільшення. Тут додаткова частка відбувається у впровадженні технології Майнінг 4.0 в основну частку операції з обробки матеріалів у гірничій промисловості. Розгляд ланцюжка створення вартостей щодо зручності використання інтелектуальних FMS має першочергове значення в тому сенсі, що не тільки є доказом концепції для старомодних акціонерів, але й окреслює потенційну спрямованість дослідження для зменшення вартості, як результат, отримання більшої прибутку для гірничо видобувного підприємства. Наскільки відомо, немає одної подібної роботи, яка розглядала б інтелектуальний FMS з точки зору ланцюжка створення вартості. Правда виникає в тому, що кількість дослідницьких робіт, як пов'язують частку з видобутку корисних копалин управління бізнесом, зменшується, через що нестандартний світогляд вислизає від практик у видобутку корисних копалин, тоді погляд «зверху вниз» породжує деякі новації, які були б неможливими. засвоїм відповідником. У першому розділі проводиться літературний аналіз взаємопов'язаних зав’язків FMS, логістики та ланцюгів постачання, щоб отримати широкий спектр проблем. Потім перевіряються звичайні інтелектуальні алгоритми, розроблені до цього часу, щоб ознайомитись з еволюційною траєкторією FMS. Після цього аналізу ланцюжка створення вартість, яка є основою статті, викладено та остаточно проілюстровано, щоб бути максимально повчальним. Обговорення та висновки будуть відповідними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7733
Розташовується у зібраннях:2025 – 275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.