Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7669
Назва: | Розробка комп’ютерної гри-головоломки «Криптограф» |
Автори: | ОПАНАСЮК, Владислав Володимирович |
Ключові слова: | КРИПТОГРАФІЯ, КРИПТОГРАМА, ГОЛОВОЛОМКА, ГРА, PYTHON, TKINTER |
Дата публікації: | чер-2025 |
Бібліографічний опис: | ОПАНАСЮК В. В. Розробка комп’ютерної гри-головоломки «Криптограф»: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2025. 63 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою кваліфікаційної роботи є створення комп’ютерної гри- головоломки «Криптограф», що буде знайомити гравця з класичними алгоритмами шифрування та практичними методами криптоаналізу. В роботі досліджено актуальність розробки комп’ютерної гри- головоломки «Криптограф», включно з дослідженням розвитоку криптографічних алгоритмів, оглядом існуючих криптографічних ігор та головоломок, комп’ютерних ігор з використанням криптографічних головоломок. Були визначенні вимоги до комп’ютерної гри-головоломки «Криптограф», спроєктовано діаграми використання комп’ютерної гри, діаграма класів та базовий алгоритм гри. Реалізація гри виконана мовою Python з використанням бібліотеки Tkinker. Наведено приклади різних режимів роботи гри-головоломки. Створене програмне забезпечення може мати як розважальне так і освітнє застосування, а також сприяти загальному інтелектуальному розвитку гравців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7669 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 2025 – 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Опанасюк_диплом.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.