Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7608
Назва: | ІТ ТА ЗАСОБИ ДЛЯ РОЗРОБКИ КОРОТКОМЕТРАЖНОГО 3D- АНІМАЦІЙНОГО ВІДЕО В BLENDER: МОДЕЛЮВАННЯ, АНІМАЦІЯ ТА РЕНДЕРИНГ |
Автори: | Макаревич, Максим |
Ключові слова: | КОРОТКОМЕТРАЖНЕ ВІДЕО 3D-АНІМАЦІЯ BLENDER |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Вергунов С. В. Книга-алігат про сучасний промисловий український дизайн : спеціалізований каталог «ДИЗАЙНЕРИ УКРАЇНИ. INDUSTRIAL DESIGN» / С. В. Вергунов. – Харків : Вид-во Федорко, 2019. – 208 с. 2. Williams R. The Animator's Survival Kit, Expanded Edition. London : Faber & Faber, 2019. 392 p. 3. Furniss M. A New History of Animation. – London : Thames & Hudson, 2016. – 464 p. 4. Chopine A. 3D Art Essentials: The Fundamentals of 3D Modeling, Texturing, and Animation. Taylor & Francis Group, 2017. 270 p. 5. Бойко А. П. Комп’ютерне проєктування в середовищі 3Ds Max : навчальний посібник / А. П. Бойко, О. В. Дворник. – Миколаїв : Видавництво ЧНУ ім. Петра Могили, 2020. – 140 с. 6. Learning Blender: A Hands-On Guide to Creating 3D Animated Characters. Addison Wesley, 2017. 368 p. 7. Cracking Animation: The Aardman Book of 3-D Animation (Fourth edition). Thames & Hudson, 2015. 272 p 8. Вергунова Н. С. Цифрові технології в дизайні та архітектурі. До питання про термінологію / Н. С. Вергунова // Українська культура : Минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. пр. / гол. ред. С. В. Виткалов – Рівне : РДГУ, 2018. – Вип. 26 – С. 168–172. 9. Брюховецька Л , Канівець А. Українська анімація: збірник статей / Лариса Брюховецька, Анастасія Канівець. - Київ: Фенікс, 2018. - 264 с. 10. Пічкур М. Теорія і практика композиції. Київ : Ліра-К, 2022. 238 с. 11. Василюк А., Мельникова Н. Комп’ютерна графіка. Львів : Львів. політехніка, 2016. 308 с. 12. Beiman N. Prepare to Board! Creating Story and Characters for Animated Features and Shorts. – 3rd ed. – Boca Raton : CRC Press, 2017. – 408 p. 13. Beiman N. Animated Performance: Bringing Imaginary Animal, Human and Fantasy Characters to Life. – 2nd ed. – London : Bloomsbury Academic, 2021. – 344 p. 14. Bendazzi G. Animation: A World History. Vol. 1–3. – Boca Raton : CRC Press, 2016. – 896 p. |
Короткий огляд (реферат): | Пояснювальна записка: 57 сторінок, 58 рисунків, 21 використаних джерел. Об’єкт проєктування – короткометражне 3D-анімаційне відео. Предметом дослідження є процес створення короткометражного 3D- анімаційного відео із використанням сучасного програмного забезпечення Blender. Робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений детальному огляду анімації, проведено огляд існуючих програмних забезпечень та вибрано методи реалізації відео. Також розглянуто основи комп’ютерної графіки та методи її застосування в анімації. В другому розділі розглянуто основні принципи анімації, описано розробку двох ключових сцен та реалізовано повний цикл створення 3D- анімаційної сцени. Третій розділ присвячений фінальному монтажу та обробці відео, визначено основні принципи відеомонтажу, обрано Adobe Premiere Pro в якості програмного забезпечення для фінальної обробки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7608 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Макаревич_КІ21_КРБ 100%.pdf | 3.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.