Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7425
Назва: Удосконалення процесу реалізації продукції на зовнішньому ринку в умовах ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»
Автори: Фастівець, Максим Вікторович
Ключові слова: зовнішній ринок процес
планування
реалізація продукції
управління
зовнішньоекономічна діяльність
Дата публікації: чер-2025
Бібліографічний опис: Фастівець М. В. Удосконалення процесу реалізації продукції на зовнішньому ринку в умовах ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2025. 69 с.
Короткий огляд (реферат): З огляду на обмеження внутрішнього попиту та ускладнення логістичних ланцюгів через війну, підприємства змушені адаптувати свою зовнішньоекономічну стратегію до нових умов. Це вимагає глибокого аналізу ринків збуту, змін у підходах до транспортування, цінової політики, а також пошуку нових партнерів і виходу на альтернативні регіони. Здатність своєчасно реагувати на зміни в глобальному економічному середовищі визначає конкурентоспроможність металопродукції українського виробництва. Особливої актуальності тема набуває в контексті потреби в переосмисленні стратегічного планування. Рішення, прийняті сьогодні, впливають на довгострокові позиції компанії на міжнародній арені. Це передбачає розробку адаптивних стратегій реалізації продукції, оптимізацію витрат і підвищення рівня технологічної та логістичної гнучкості підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7425
Розташовується у зібраннях:2024 – 073 Менеджмент
2025 Кафедра менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Фастівець М._МН-21.pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.