Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7338
Назва: Розробка стратегії цифрової трансформації маркетингу на ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» з метою підвищення конкурентоспроможності на міжнародному ринку
Автори: Макаренко, Максим Вікторович
Ключові слова: цифрова трансформація
маркетингова стратегія
конкурентоспроможність
SWOT-аналіз
стратегія розвитку
Дата публікації: чер-2025
Бібліографічний опис: Макаренко М. В. Розробка стратегії цифрової трансформації маркетингу на ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» з метою підвищення конкурентоспроможності на міжнародному ринку : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2025. 87 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасні ринкові умови висувають нові вимоги до підприємств, зокрема, вимагають не лише ефективного управління ресурсами, а й активного впровадження цифрових технологій у всі сфери діяльності. У цьому контексті маркетингова діяльність відіграє ключову роль, оскільки її трансформація через цифрові інструменти здатна значно покращити ефективність та конкурентоспроможність компаній. Цифрова трансформація маркетингу, що включає впровадження новітніх технологій для покращення взаємодії з клієнтами, оптимізації процесів продажів та підвищення рівня обслуговування, стає важливим фактором для досягнення стійких позицій на міжнародних ринках
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7338
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент
073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Макаренко М._ЗМН-21.pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.