Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7336
Назва: Удосконалення маркетингової стратегії для підвищення ефективності діяльності ТОВ «Нова Пошта»
Автори: Кухлевська, Дар`я Віталіївна
Ключові слова: клієнтоорієнтованість
маркетингова стратегія
логістика
ефективність
Дата публікації: чер-2025
Бібліографічний опис: Кухлевська Д. В. Удосконалення маркетингової стратегії для підвищення ефективності діяльності ТОВ «Нова Пошта» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2025. 68 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасне бізнес-середовище характеризується високою конкуренцією та динамічними змінами, що змушує підприємства постійно вдосконалювати свої маркетингові стратегії для підтримки конкурентоспроможності. Особливо це актуально для компаній логістичної галузі, де якість послуг, клієнтоорієнтованість та ефективні комунікації стають ключовими чинниками успіху
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7336
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент
073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Кухлевська Д._ЗМН-21.pdf1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.