Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/706
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кіяновська, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Кияновская, Наталья Михайловна | - |
dc.contributor.author | Kiianovska, Natalia | - |
dc.contributor.author | Рашевська, Наталя Василівна | - |
dc.contributor.author | Семеріков, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Семериков, Сергей Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Semerikov, Serhii | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T14:19:05Z | - |
dc.date.available | 2020-01-16T14:19:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кіяновська Н. М. Теоретико-методичні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки : монографія / Н. М. Кіяновська, Н. В. Рашевська, С. О. Семеріков // Теорія та методика електронного навчання. – Кривий Ріг : Видавничий відділ ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2014. – Том V. – Випуск 1 (5) : спецвипуск «Монографія в журналі». – 316 с. : іл. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2309-1495 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/706 | - |
dc.description | Спецвипуск містить монографію Н. М. Кіяновської, Н. В. Рашевської, С. О. Семерікова, у якій виокремлено етапи розвитку теорії та методики використання ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США, теоретично обґрунтовано та розроблено дидактичні моделі використання ІКТ навчання вищої математики у технічних ВНЗ на виокремлених етапах, визначено основні підходи для застосування досвіду США щодо використання ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей в Україні. Практична частина дослідження містить рекомендації для викладачів з використання ІКТ навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей. Для науковців, викладачів та студентів вищих навчальних закладів, аспірантів та всіх тих, кого цікавлять сучасні теорія та методика використання ІКТ в освіті. | uk_UA |
dc.description.abstract | Монографію рекомендовано до друку Вченою радою Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (протокол № 5 від 29.05.2014 р.). Науковий журнал заснований у 2010 році. Засновник і видавець: Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет». Затверджено до друку і поширення через мережу Інтернет (http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn) за рекомендацією Вченої ради (протокол № 1 від 30.08.2014 р.). Редакційна колегія: М. І. Жалдак, д. пед. н., проф., дійсний член НАПН України (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ); Ю. С. Рамський, д. пед. н., проф. (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ); С. А. Раков, д. пед. н., проф. (Український центр оцінювання якості освіти, м. Київ); Ю. В. Триус, д. пед. н., проф. (Черкаський державний технологічний університет); О. Г. Колгатін, д. пед. н., проф. (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди); О. М. Спірін, д. пед. н., проф. (Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ); В. Ю. Биков, д. т. н., проф., дійсний член НАПН України (Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ); В. М. Кухаренко, к. т. н., проф. (Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»); І. О. Теплицький, к. пед. н., доц. (ДВНЗ «Криворізький національний університет») – відповідальний секретар; С. О. Семеріков, д. пед. н., проф. (ДВНЗ «Криворізький національний університет») – відповідальний редактор. Рецензенти: В. М. Соловйов – д. ф.-м. н., проф., завідувач кафедри економічної кібернетики Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Н. П. Волкова – д. пед. н., проф., завідувач кафедри педагогіки та психології Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля Адреса редакції: а/с 4809, м. Кривий Ріг, 50086, Україна | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий відділ ДВНЗ «Криворізький національний університет» | uk_UA |
dc.subject | досвід США | uk_UA |
dc.subject | ІКТ | uk_UA |
dc.subject | ІКТ навчання | uk_UA |
dc.subject | ІКТ в освіті | uk_UA |
dc.subject | ІКТ навчання вищої математики | uk_UA |
dc.subject | модель використання ІКТ в навчанні вищої математики | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методичні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вищої математики МонографіЇ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кіяновська Н. М. Теоретико-методичні засади використання.pdf | монографія | 12.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
krs_mono_obl.pdf | обкладинка | 160.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.