Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіяновська, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorКияновская, Наталья Михайловна-
dc.contributor.authorKiianovska, Natalia-
dc.contributor.authorРашевська, Наталя Василівна-
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.date.accessioned2020-01-16T14:19:05Z-
dc.date.available2020-01-16T14:19:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКіяновська Н. М. Теоретико-методичні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки : монографія / Н. М. Кіяновська, Н. В. Рашевська, С. О. Семеріков // Теорія та методика електронного навчання. – Кривий Ріг : Видавничий відділ ДВНЗ «Криворізький національний університет», 2014. – Том V. – Випуск 1 (5) : спецвипуск «Монографія в журналі». – 316 с. : іл.uk_UA
dc.identifier.issn2309-1495-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/706-
dc.descriptionСпецвипуск містить монографію Н. М. Кіяновської, Н. В. Рашевської, С. О. Семерікова, у якій виокремлено етапи розвитку теорії та методики використання ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США, теоретично обґрунтовано та розроблено дидактичні моделі використання ІКТ навчання вищої математики у технічних ВНЗ на виокремлених етапах, визначено основні підходи для застосування досвіду США щодо використання ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей в Україні. Практична частина дослідження містить рекомендації для викладачів з використання ІКТ навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей. Для науковців, викладачів та студентів вищих навчальних закладів, аспірантів та всіх тих, кого цікавлять сучасні теорія та методика використання ІКТ в освіті.uk_UA
dc.description.abstractМонографію рекомендовано до друку Вченою радою Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (протокол № 5 від 29.05.2014 р.). Науковий журнал заснований у 2010 році. Засновник і видавець: Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет». Затверджено до друку і поширення через мережу Інтернет (http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn) за рекомендацією Вченої ради (протокол № 1 від 30.08.2014 р.). Редакційна колегія: М. І. Жалдак, д. пед. н., проф., дійсний член НАПН України (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ); Ю. С. Рамський, д. пед. н., проф. (Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, м. Київ); С. А. Раков, д. пед. н., проф. (Український центр оцінювання якості освіти, м. Київ); Ю. В. Триус, д. пед. н., проф. (Черкаський державний технологічний університет); О. Г. Колгатін, д. пед. н., проф. (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди); О. М. Спірін, д. пед. н., проф. (Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ); В. Ю. Биков, д. т. н., проф., дійсний член НАПН України (Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ); В. М. Кухаренко, к. т. н., проф. (Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»); І. О. Теплицький, к. пед. н., доц. (ДВНЗ «Криворізький національний університет») – відповідальний секретар; С. О. Семеріков, д. пед. н., проф. (ДВНЗ «Криворізький національний університет») – відповідальний редактор. Рецензенти: В. М. Соловйов – д. ф.-м. н., проф., завідувач кафедри економічної кібернетики Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Н. П. Волкова – д. пед. н., проф., завідувач кафедри педагогіки та психології Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля Адреса редакції: а/с 4809, м. Кривий Ріг, 50086, Українаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий відділ ДВНЗ «Криворізький національний університет»uk_UA
dc.subjectдосвід СШАuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectІКТ навчанняuk_UA
dc.subjectІКТ в освітіuk_UA
dc.subjectІКТ навчання вищої математикиuk_UA
dc.subjectмодель використання ІКТ в навчанні вищої математикиuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америкиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої математики
МонографіЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кіяновська Н. М. Теоретико-методичні засади використання.pdfмонографія12.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
krs_mono_obl.pdfобкладинка160.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.