Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845
Назва: Підвищення ефективності збуту товарної продукції ПрАТ «ПІВНГЗК»
Автори: Перцев, Валерій Вадимович
Ключові слова: організаційна культура
аналіз підприємства
ринки збуту
реалізація продукції
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Перцев В. В. Підвищення ефективності збуту товарної продукції ПрАТ «ПІВНГЗК» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 57 с.
Короткий огляд (реферат): Збутова діяльність є однією з ключових функцій підприємства і важливим елементом в системі управління бізнесом. Ефективна організація збутової діяльності на підприємстві суттєво впливає на результати його фінансово-господарської діяльності, оскільки можливості подальшого виробництва продукції та загальне існування підприємства залежать від того, наскільки успішно здійснюється реалізація виробленої продукції. Раціональна організація процесів управління збутовою діяльністю та своєчасне впровадження відповідних стратегій збуту на внутрішньому та зовнішньому ринках можуть забезпечити підприємству стабільні позиції на ринку. Над теорією та практикою збутової діяльності працювали такі зарубіжні науковці, як Г. Армстронг, Д. Ланкастер, К. Браун, П. Вінкельманн, Д. Джоббер, Ф. Котлер, та ін. Проблеми теоретичного обґрунтування сутності, процесів організації та систем управління збутовою діяльністю підприємств розглядали і вітчизняні вчені, серед яких Л.В. Балабанова, A. Балабаниць, П.І. Бєлінський, А.Г. Кальченко, Т.І. Лук'янець, М.В. Майбогіна, В.П. Онищенко, А.О. Старостіна, О.М. Ямкова та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_ Перцев В._ЗМН-20.pdf2.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.