Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6658
Назва: Дослідження ринку продукції ПрАТ «ІнГЗК» та підвищення її конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішньому ринках
Автори: Кисіль, Марія Володимирівна
Ключові слова: дослідження ринку
конкурентоспроможність продукції
економічна ефективність
стратегія
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Кисіль М. В. Дослідження ринку продукції ПрАТ «ІНГЗК» та підвищення її конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішньому ринках : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 71 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження ринку продукції та підвищення її конкурентоспроможності є важливими завданнями для забезпечення ефективної діяльності підприємства та зміцнення його конкурентних позицій на внутрішньому та зовнішньому ринках. В умовах посилення конкуренції приватне акціонерне товариство «Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат» (ПРАТ «ІНГЗК») як провідне підприємство гірничо-металургійної галузі України потребує постійного аналізу кон’юнктури ринку, вивчення потреб споживачів, відстеження дій конкурентів та своєчасного реагування на зміни ринкового середовища, що обумовлює актуальність та значення обраної теми
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6658
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Кисіль М.В. 2024 МН-20-2.pdf1.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.