Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6591
Назва: | Узагальнення специфіки роботи та теоретичний аналіз будови кліматичних систем сучасних автомобілів» |
Автори: | МАЦУРА, Денис Юрійович |
Ключові слова: | автомобіль кліматичний контроль системи кондиціонування повітря конструкція систем кондиціонування принцип управління кліматичними системами автомобіля |
Дата публікації: | чер-2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні установки з автоматичним контролем клімату забезпечують не лише підвищення або зниження температури в салоні, але й здатні осушувати повітря, конденсуючи вологу з нього. Це можливо лише за допомогою систем кондиціонування. Компоненти такої кліматичної установки вже не можуть розміщуватися під панеллю приладів, як на більш ранніх та примітивних версіях. Вони займають значну частину місця в моторному відсіку - компресор, конденсатор з вентилятором, осушувач, кліматичний блок з теплообмінником та приладами тощо. З огляду на це, зрозуміло, що чим складнішим є кліматичний агрегат, тим складнішою буде його експлуатація, обслуговування та можливий ремонт. З цього випливає, що основною метою даної роботи є проведення глибокого теоретичного аналізу особливостей будови, роботи та експлуатації систем забезпечення кліматичного комфорту в салонах автомобілів. Відповідно, для досягнення зазначеної мети слід провести узагальнення та систематизацію теоретичних відомостей щодо специфіки конструкції та експлуатації автомобільних кліматичних систем. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6591 |
Розташовується у зібраннях: | 274 Автомобільний транспорт Кафедра автомобільного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мацура Д.Ю.pdf | 2.49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.