Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6589
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ПОНОМАРЧУК, Лев Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-31T09:50:04Z | - |
dc.date.available | 2025-01-31T09:50:04Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6589 | - |
dc.description.abstract | З огляду на специфіку функціонування автотранспорту, важливою проблемою є організація його взаємодії з іншими видами транспорту в транспортних вузлах. Тут на автотранспорт покладається значний обсяг підвозу-вивозу вантажів, які відправляються дрібними партіями, та обслуговування клієнтів, що не мають інших транспортних комунікацій, окрім автомобільних доріг. З економічного погляду автотранспорт поділяється на дві групи: транспорт загального користування, який виконує комерційні перевезення вантажів сторонніх організацій та фізичних осіб на договірній основі, та транспорт підприємств і організацій, який перевозить власні вантажі для виробничих потреб. В Україні транспортом підприємств і організацій виконується близько 90% загальних вантажоперевезень, тоді як у Європі, наприклад, у Франції - лише 47%. Таким чином, автомобільні перевезення є важливим чинником розвитку економіки країни та забезпечення її зовнішньоекономічних зв'язків. Для підвищення ефективності роботи вантажного автотранспорту і його конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг необхідно: - поповнювати автопарк транспортних підприємств автомобілями, які користуються попитом; - розвивати транспортно-експедиторські фірми і транспортні біржі; - забезпечувати сумлінну конкуренцію шляхом введення уніфікованих форм первинного обліку перевезень; - створювати умови для забезпечення безпеки дорожнього руху та екології. Справедливий розподіл витрат між перевізниками, суспільством і користувачами транспортних послуг є важливим для збалансованого розвитку транспорту. Державний контроль та високі податки, які платять перевізники, повинні компенсуватися відповідно вищою оплатою транспортних послуг. З розширенням інтеграції економіки України в європейське співтовариство роль автотранспортної галузі в розвитку країни зростатиме. Українське транспортне законодавство та технічні стандарти наближатимуться до європейських, що підвищить вимоги до якості та ефективності роботи автотранспортних підприємств і приватних перевізників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | рухомий склад | uk_UA |
dc.subject | вибір рухомого складу для перевезень | uk_UA |
dc.subject | пасажиропоток | uk_UA |
dc.subject | розрахунок основних показників ВТБ | uk_UA |
dc.subject | розрахунок кількості ремонтного персоналу | uk_UA |
dc.subject | число постів і ліній для ТО і ремонту | uk_UA |
dc.title | «Формування ефективного парку транспортної техніки для створення комплексного АТП та аналіз обсягів й показників роботи технічної служби.» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | evgeniyagradova93... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 274 Автомобільний транспорт Кафедра автомобільного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пономарчук Л.С.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.