Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПОНОМАРЧУК, Лев Сергійович-
dc.date.accessioned2025-01-31T09:50:04Z-
dc.date.available2025-01-31T09:50:04Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6589-
dc.description.abstractЗ огляду на специфіку функціонування автотранспорту, важливою проблемою є організація його взаємодії з іншими видами транспорту в транспортних вузлах. Тут на автотранспорт покладається значний обсяг підвозу-вивозу вантажів, які відправляються дрібними партіями, та обслуговування клієнтів, що не мають інших транспортних комунікацій, окрім автомобільних доріг. З економічного погляду автотранспорт поділяється на дві групи: транспорт загального користування, який виконує комерційні перевезення вантажів сторонніх організацій та фізичних осіб на договірній основі, та транспорт підприємств і організацій, який перевозить власні вантажі для виробничих потреб. В Україні транспортом підприємств і організацій виконується близько 90% загальних вантажоперевезень, тоді як у Європі, наприклад, у Франції - лише 47%. Таким чином, автомобільні перевезення є важливим чинником розвитку економіки країни та забезпечення її зовнішньоекономічних зв'язків. Для підвищення ефективності роботи вантажного автотранспорту і його конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг необхідно: - поповнювати автопарк транспортних підприємств автомобілями, які користуються попитом; - розвивати транспортно-експедиторські фірми і транспортні біржі; - забезпечувати сумлінну конкуренцію шляхом введення уніфікованих форм первинного обліку перевезень; - створювати умови для забезпечення безпеки дорожнього руху та екології. Справедливий розподіл витрат між перевізниками, суспільством і користувачами транспортних послуг є важливим для збалансованого розвитку транспорту. Державний контроль та високі податки, які платять перевізники, повинні компенсуватися відповідно вищою оплатою транспортних послуг. З розширенням інтеграції економіки України в європейське співтовариство роль автотранспортної галузі в розвитку країни зростатиме. Українське транспортне законодавство та технічні стандарти наближатимуться до європейських, що підвищить вимоги до якості та ефективності роботи автотранспортних підприємств і приватних перевізників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрухомий складuk_UA
dc.subjectвибір рухомого складу для перевезеньuk_UA
dc.subjectпасажиропотокuk_UA
dc.subjectрозрахунок основних показників ВТБuk_UA
dc.subjectрозрахунок кількості ремонтного персоналуuk_UA
dc.subjectчисло постів і ліній для ТО і ремонтуuk_UA
dc.title«Формування ефективного парку транспортної техніки для створення комплексного АТП та аналіз обсягів й показників роботи технічної служби.»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономарчук Л.С.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.