Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6587
Назва: «Аналіз та теоретичне узагальнення сучасних рішень в конструкціях механічної частини малооб’ємних ДВЗ»
Автори: ВОРОЖЕЙКІН, Ярослав
Ключові слова: автомобіль
малооб'ємний двигун внутрішнього згоряння
конструкція малооб'ємного двигуна внутрішнього згоряння
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): Незмінною умовою для збереження потужності малооб'ємних двигунів на рівні їх попередників є використання нагнітачів надлишкового тиску на впуску. Цей надлишок кисню дозволяє спалювати більше пального у меншій камері згоряння, що в кінцевому підсумку збільшує тиск у циліндрі і, відповідно, крутний момент на колесах автомобіля. Переваги наддування в двигунах внутрішнього згоряння давно відомі, включаючи кращі показники потужності та еластичності на різних обертах і збереження максимальної ефективності в широкому діапазоні обертів. Проте варто відзначити, що наддування підвищує навантаження і температуру на механічні частини, тому мотори з наддуванням потребують конструкційних змін для збільшення механічної витривалості та зниження зносу. Такий комплексний аналіз конструкції механічних частин сучасних малооб'ємних двигунів з метою підбору оптимальних технічних рішень для їх експлуатації та ремонту є дуже актуальним і вимагає проведення глибоких теоретичних досліджень. Крім цього, розуміння роботи основних компонентів автомобіля, особливо вузлів та агрегатів, які відповідають за його рух, є ключовою компетенцією для фахівців у галузі автомобільного транспорту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6587
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ворожейкін Я.С.pdf3.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.