Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКОРИТЬКО, Микола Сергійович-
dc.date.accessioned2025-01-30T16:41:06Z-
dc.date.available2025-01-30T16:41:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоритько М.С. Аналіз сучасних тенденцій у науковому забезпеченні кар’єрного транспорту та вантажопотоків: кваліфікаційна робота ... магістра. Кривий Ріг, 2024. 103 сuk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6529-
dc.description.abstractАктуальність теми. Розробка граничної товщі покладів (між днищем ни-жнього горизонту кар’єра і потолочиною верхнього горизонту шахти) немину-че призводить до суміщення двох принципово різних технологій. За цих умов нерідко доцільним виявляється виводити підземні розкривні виробки (штольні або похилі стволи) в кар’єрний простір. При цьому облаштовувати дані вироб-ки стаціонарними дорогими конвеєрами задля вилучення відносно незначного за об’ємом перехідного продуктивного шару немає ніякого економічного резо-ну, тому ми відштовхуємося від наступного. Ідея даної роботи передбачає здійснювати видачу руди з розглянутого пе-рехідного шару покладу на нижній концентраційний горизонт кар’єру шахтни-ми самоскидами, які з успіхом експлуатуються наразі на багатьох зарубіжних рудниках, особливо – мідних родовищ. Особливо надійними проявили себе ша-хтні транспортні машини на базі самоскида SANDVIK TH-551і, які й аналізу-валися в якості еталонної моделі. Метою дослідження є пошук сучасних передових методів наукового об-ґрунтування складу і функціонування комплексів технологічного транспорту при відпрацюванні нижніх граничних горизонтів глибоких кар’єрів на етапі пе-реходу до комбінованої розробки родовища. Основні завдання роботи спрямовані на відбір найбільш ефективних рі-шень за критерієм їх повномасштабної позитивної апробації та максимальної схожості умов застосування з існуючими в Кривбасі. Предмет дослідження – розробка перехідних зон відкрито-підземної роз-робки покладів. Об'єктом дослідження є методи наукового обґрунтування складу спеціа-лізованих зональних автокомплексів та їх оптимального сполучення з функціо-нально невід’ємними іншими гірничими машинами. Методика і методи дослідження у цілому зводяться до системних побу-дов та порівняльного аналізу здебільшого експертних оцінок та статистичних даних. Наукова складова роботи полягає в принципово новому ракурсі викона-ного аналізу щодо поєднання різнотипних транспортних засобів у стислих умо-вах придонної зони кар’єру.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкар’єрuk_UA
dc.subjectгірничі виробкиuk_UA
dc.subjectрудничний транспортuk_UA
dc.subjectкомбінована розробкаuk_UA
dc.subjectавтосамоскидuk_UA
dc.titleАналіз сучасних тенденцій у науковому забезпеченні кар’єрного транспорту та вантажопотоківuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emaillutsenkoserhii@kn...uk_UA
Розташовується у зібраннях:184 Відкриті гірничі роботи
Кафедра відкритих гірничих робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коритько.pdf15.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.