Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6529
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | КОРИТЬКО, Микола Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-30T16:41:06Z | - |
dc.date.available | 2025-01-30T16:41:06Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Коритько М.С. Аналіз сучасних тенденцій у науковому забезпеченні кар’єрного транспорту та вантажопотоків: кваліфікаційна робота ... магістра. Кривий Ріг, 2024. 103 с | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6529 | - |
dc.description.abstract | Актуальність теми. Розробка граничної товщі покладів (між днищем ни-жнього горизонту кар’єра і потолочиною верхнього горизонту шахти) немину-че призводить до суміщення двох принципово різних технологій. За цих умов нерідко доцільним виявляється виводити підземні розкривні виробки (штольні або похилі стволи) в кар’єрний простір. При цьому облаштовувати дані вироб-ки стаціонарними дорогими конвеєрами задля вилучення відносно незначного за об’ємом перехідного продуктивного шару немає ніякого економічного резо-ну, тому ми відштовхуємося від наступного. Ідея даної роботи передбачає здійснювати видачу руди з розглянутого пе-рехідного шару покладу на нижній концентраційний горизонт кар’єру шахтни-ми самоскидами, які з успіхом експлуатуються наразі на багатьох зарубіжних рудниках, особливо – мідних родовищ. Особливо надійними проявили себе ша-хтні транспортні машини на базі самоскида SANDVIK TH-551і, які й аналізу-валися в якості еталонної моделі. Метою дослідження є пошук сучасних передових методів наукового об-ґрунтування складу і функціонування комплексів технологічного транспорту при відпрацюванні нижніх граничних горизонтів глибоких кар’єрів на етапі пе-реходу до комбінованої розробки родовища. Основні завдання роботи спрямовані на відбір найбільш ефективних рі-шень за критерієм їх повномасштабної позитивної апробації та максимальної схожості умов застосування з існуючими в Кривбасі. Предмет дослідження – розробка перехідних зон відкрито-підземної роз-робки покладів. Об'єктом дослідження є методи наукового обґрунтування складу спеціа-лізованих зональних автокомплексів та їх оптимального сполучення з функціо-нально невід’ємними іншими гірничими машинами. Методика і методи дослідження у цілому зводяться до системних побу-дов та порівняльного аналізу здебільшого експертних оцінок та статистичних даних. Наукова складова роботи полягає в принципово новому ракурсі викона-ного аналізу щодо поєднання різнотипних транспортних засобів у стислих умо-вах придонної зони кар’єру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | кар’єр | uk_UA |
dc.subject | гірничі виробки | uk_UA |
dc.subject | рудничний транспорт | uk_UA |
dc.subject | комбінована розробка | uk_UA |
dc.subject | автосамоскид | uk_UA |
dc.title | Аналіз сучасних тенденцій у науковому забезпеченні кар’єрного транспорту та вантажопотоків | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | lutsenkoserhii@kn... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 184 Відкриті гірничі роботи Кафедра відкритих гірничих робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Коритько.pdf | 15.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.