Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6521
Назва: | Розробка стратегічної розвиваючої комп’ютерної гри |
Автори: | ШУМИЛО, Олександр Дмитрович |
Ключові слова: | КОМП’ЮТЕРНА ГРА, ГРА ЗІ СЛОВАМИ, C++, C++ BUILDER, ПРОГРАМУВАННЯ, ІНТЕРФЕЙС, АЛГОРИТМ |
Дата публікації: | чер-2024 |
Бібліографічний опис: | ШУМИЛО О. Д. Розробка стратегічної розвиваючої комп’ютерної гри: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2024. 69 с |
Короткий огляд (реферат): | В представленій кваліфікаційній роботі було спроєктовано та реалізовано програмне забезпечення стратегічної розвиваючої гри за мотивами гри в слова. Метою роботи є створення розвиваючої комп’ютерної гри. Було зроблено історичний огляд розробки ігор зі словами. Зроблено огляд комп’ютерних ігор зі словами. Враховуючи досвід інших розробок ігор зі словами, ми сформулювали вимоги до гри «Вгадай слово». Спроєктовано основні алгоритми гри «Вгадай слово», серед яких можна виділити алгоритм загальної організації гри та алгоритм перевірки слова та вгаданих гравцем букв. Для розробки програмного забезпечення гри «Вгадай слово» нами було обрано одну з найпопулярніших мов – C++. А середовищем розробки обрано C++ Builder. За допомогою інструментальних засобів було спроєктовано інтерфейс гри «Вгадай слово», реалізовані алгоритми та протестовано програмне забезпечення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6521 |
Розташовується у зібраннях: | 121 Інженерія програмного забезпечення Кафедра моделювання та програмного забезпечення Кваліфікаційні (бакалаврські) роботи - 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шумило_диплом.pdf | 2.83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.