Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6505
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ЯЛОВИЙ, Євгеній Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-30T14:26:09Z | - |
dc.date.available | 2025-01-30T14:26:09Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6505 | - |
dc.description.abstract | Розробка корисних копалин відкритим способом заснована на динамічних роботах у відкритому кар’єрі, причому транспортна операція є найбільш вирішальною з точки зору вартості та загальної продуктивності операції. Життєво важливим аспектом успіху вантажних перевезень є умови доріг, які з часом змінюються через знос. Ця робота спрямована на моделювання та оцінку ефекту тимчасового погіршення стану кар’єрних автодоріг , що впливає на гірничі шляхи під час гірничих робіт відкритим способом через опір коченню, використовуючи інструмент моделювання дискретних подій (SED) для оцінки двох ключових аспектів операції: продуктивності та споживання палива. Крім того, щоб усунути погіршення стану доріг, призначення грейдера зі змінною частотою використання буде змодельовано за допомогою паралельної моделі. Приведені результати досліджень в умовах Гніваньського вапнякового кар’єру . | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | “ ВИЗНАЧЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ТА ПАЛИВА КАР’ЄРНИХ АВТОСАМОСКИДІВ ПРИ ПОГІРШЕННІ ГІРНИЧИХ ДОРІГ ЗА ДОПОМОГОЮ МОДЕЛЮВАННЯ ДИСКРЕТНИХ ПОДІЙ ” | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | evgeniyagradova93... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 274 Автомобільний транспорт Кафедра автомобільного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яловий Є.В..pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.