Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6505
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯЛОВИЙ, Євгеній Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-30T14:26:09Z-
dc.date.available2025-01-30T14:26:09Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6505-
dc.description.abstractРозробка корисних копалин відкритим способом заснована на динамічних роботах у відкритому кар’єрі, причому транспортна операція є найбільш вирішальною з точки зору вартості та загальної продуктивності операції. Життєво важливим аспектом успіху вантажних перевезень є умови доріг, які з часом змінюються через знос. Ця робота спрямована на моделювання та оцінку ефекту тимчасового погіршення стану кар’єрних автодоріг , що впливає на гірничі шляхи під час гірничих робіт відкритим способом через опір коченню, використовуючи інструмент моделювання дискретних подій (SED) для оцінки двох ключових аспектів операції: продуктивності та споживання палива. Крім того, щоб усунути погіршення стану доріг, призначення грейдера зі змінною частотою використання буде змодельовано за допомогою паралельної моделі. Приведені результати досліджень в умовах Гніваньського вапнякового кар’єру .uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.title“ ВИЗНАЧЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ ТА ПАЛИВА КАР’ЄРНИХ АВТОСАМОСКИДІВ ПРИ ПОГІРШЕННІ ГІРНИЧИХ ДОРІГ ЗА ДОПОМОГОЮ МОДЕЛЮВАННЯ ДИСКРЕТНИХ ПОДІЙ ”uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яловий Є.В..pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.