Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6255
Назва: | Система накопичення електроенергії при рекуперативному режимі гальмування електроприводу міського трамваю |
Автори: | Левенюк, Антон Володимирович |
Ключові слова: | ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ РЕКУПЕРАЦІЯ НАКОПИЧЕННЯ ЕЛЕКТРОПРИВОД ТРАМВАЙ ЕФЕКТИВНІСТЬ |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Левенюк А.В. Система накопичення електроенергії при рекуперативному режимі гальмування електроприводу міського трамваю: кваліфікаційна робота магістра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (Електромеханічні системи автоматизації та електропривод). Кривий Ріг, 2024. 45 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження – визначення шляхів поліпшення системи накопичення електроенергії для підвищення енергетичної ефективності тягових електроприводів міського трамваю за рахунок використання рекуперативного гальмування. Об’єкт дослідження – тягові електромеханічні системи, які використовуються у складі міського трамвайного транспорту, зокрема процеси рекуперативного гальмування та накопичення енергії. Предмет дослідження – технології та методи підвищення енергетичної ефективності тягових електромеханічних систем міського трамваю за рахунок впровадження систем накопичення електроенергії при рекуперативному гальмуванні. У першому розділі проведено аналіз особливостей руху міського трамваю, зокрема циклічності процесів розгону та гальмування, які створюють значні навантаження на електричні системи. Описано принцип роботи рекуперативного гальмування, яке перетворює кінетичну енергію руху трамваю на електричну, що може бути повернена до живильної мережі або накопичена. Розглянуто основні фактори, що впливають на ефективність рекуперації, та умови, за яких цей процес є найбільш доцільним. У другому розділі досліджено сучасні рішення для накопичення енергії, такі як акумуляторні батареї, суперконденсатори та гібридні системи. Розглянуто їх особливості, переваги та недоліки у контексті застосування в міському транспорті. Описано вплив цих технологій на енергоефективність транспортних систем, а також виклики, пов'язані з їх впровадженням. Надано рекомендації щодо оптимізації технологій накопичення енергії для підвищення ефективності роботи міського транспорту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6255 |
Розташовується у зібраннях: | 141 Електромеханічні системи автоматизації та електропривод Кафедра електричної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЛЕВЕНЮК_ЗЕПА23.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.