Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевенюк, Антон Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-26T20:01:08Z-
dc.date.available2025-01-26T20:01:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛевенюк А.В. Система накопичення електроенергії при рекуперативному режимі гальмування електроприводу міського трамваю: кваліфікаційна робота магістра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (Електромеханічні системи автоматизації та електропривод). Кривий Ріг, 2024. 45 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6255-
dc.description.abstractМета дослідження – визначення шляхів поліпшення системи накопичення електроенергії для підвищення енергетичної ефективності тягових електроприводів міського трамваю за рахунок використання рекуперативного гальмування. Об’єкт дослідження – тягові електромеханічні системи, які використовуються у складі міського трамвайного транспорту, зокрема процеси рекуперативного гальмування та накопичення енергії. Предмет дослідження – технології та методи підвищення енергетичної ефективності тягових електромеханічних систем міського трамваю за рахунок впровадження систем накопичення електроенергії при рекуперативному гальмуванні. У першому розділі проведено аналіз особливостей руху міського трамваю, зокрема циклічності процесів розгону та гальмування, які створюють значні навантаження на електричні системи. Описано принцип роботи рекуперативного гальмування, яке перетворює кінетичну енергію руху трамваю на електричну, що може бути повернена до живильної мережі або накопичена. Розглянуто основні фактори, що впливають на ефективність рекуперації, та умови, за яких цей процес є найбільш доцільним. У другому розділі досліджено сучасні рішення для накопичення енергії, такі як акумуляторні батареї, суперконденсатори та гібридні системи. Розглянуто їх особливості, переваги та недоліки у контексті застосування в міському транспорті. Описано вплив цих технологій на енергоефективність транспортних систем, а також виклики, пов'язані з їх впровадженням. Надано рекомендації щодо оптимізації технологій накопичення енергії для підвищення ефективності роботи міського транспорту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯuk_UA
dc.subjectРЕКУПЕРАЦІЯuk_UA
dc.subjectНАКОПИЧЕННЯuk_UA
dc.subjectЕЛЕКТРОПРИВОДuk_UA
dc.subjectТРАМВАЙuk_UA
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬuk_UA
dc.titleСистема накопичення електроенергії при рекуперативному режимі гальмування електроприводу міського трамваюuk_UA
local.submitter.emaild.kalmus@knu.edu.uauk_UA
Розташовується у зібраннях:141 Електромеханічні системи автоматизації та електропривод
Кафедра електричної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛЕВЕНЮК_ЗЕПА23.pdf2.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.