Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6038
Назва: Обґрунтування заходів з удосконалення маркетингової стратегії гірничо-збагачувального підприємства
Автори: Косяк, Олександр Олександрович
Ключові слова: стратегія
ринок
маркетинг
збут
Дата публікації: гру-2024
Бібліографічний опис: Косяк О. О. Обґрунтування заходів з удосконалення маркетингової стратегії гірничо-збагачувального підприємства : кваліфікаційна робота…магістра : 073 - Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 78 с.
Короткий огляд (реферат): Розробка якісних, комплексно обґрунтованих і забезпечених ресурсами стратегій є однією з головних умов стійкого й ефективного функціонування будь-якого підприємства. Найбільш точно відповідає даним вимогам маркетинг. Від того, наскільки правильно розроблена маркетингова стратегія залежить ефективне функціонування підприємства в цілому. Питання маркетингової діяльності досліджували українські та зарубіжні і вчені такі як Ансофф І., Балабанова Л. В., Болт Дж. Г., Бурцева В.В., Вірсем Ф., Вітта Ю., Геєць В.М., Герасимчук В.Г., Дейян А., Діхтель Є., Діксон П. Р., Залманова М.Є., Котлєр Ф., Крикавський Є.В., Куденко Н.В., Кузьмін О.Є., Мінцберг Г., Павленко А.Ф., Портер М., Хершген Х., Пурлік В. М., Соловьйов Б. А, Еванс Дж., і ін. У працях цих авторів розглянуто проблеми формування принципів маркетингу, класифікації стратегій маркетингу, методичних підходів до маркетингового планування та реалізації маркетингових стратегій. Практична потреба такого роду досліджень свідчить про актуальність даної проблеми
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6038
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент організацій і бізнес-адміністрування
Кафедра менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Косяк Олександр.pdf1.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.