Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5973
Назва: Роль аналізу і управління фінансовими результатами в стратегії управління підприємницькою діяльністю.
Автори: Міщук, Євгенія Володимирівна
Поліщук, Ірина Георгіївна
Ключові слова: підприємницька діяльність, фінансові результати, стратегія управління
Дата публікації: 5-гру-2024
Бібліографічний опис: Міщук Є.В., Поліщук І.Г. Роль аналізу і управління фінансовими результатами в стратегії управління підприємницькою діяльністю. Інвестиції: практика та досвід. № 23. 2024. С.14 – 21. DOI : https://doi.org/10.32702/2306-6814.2024.23.14
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню ролі аналізу і управління фінансовими результатами в стратегії управління підприємницькою діяльністю. Під час дослідження використані методи компаративного аналізу, горизонтальний і вертикальний, коефіцієнтний аналіз, індукції та дедукції, синтезу, порівняння, табличний та графічний. Обґрунтовано, що традиційні класифікаційні ознаки фінансових результатів втрачають свою релевантність сучасним умовам. Систематизовані дефініції поняття "фінансовий результат" за сучасними класифікаційними ознаками. Здійснено порівняння аналізу фінансових результатів ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг" у соціально екологічному контексті та з урахуванням інноваційно-технологічних аспектів дозволило. Визначено, що включення в аналіз додаткових класифікаційних ознак сприяє формуванню більш комплексного бачення, яке враховує структурні зміни у галузях, технологічні інновації, зміни в управлінських практиках та адаптацію до зовнішніх кризових умов. Здійснено порівняння традиційного аналізу рентабельності та аналізу з урахуванням додаткових чинників стратегії управління підприємницькою діяльністю на ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг". Зроблено висновок про синергію цих підходів, яка сприятиме виявленню не лише поточних проблем, але й перспективних можливостей для підвищення ефективності підприємницької діяльності. Показано, що аналіз забезпечує точну картину внутрішніх і зовнішніх чинників, які впливають на фінансові результати, що дозволяє управляти ними на стратегічному рівні. Виділено та охарактеризовано чотири ролі фінансових результатів у стратегії управління підприємницькою діяльністю: адаптаційну, інноваційно-технологічну, соціально-екологічну та системну. Кожна з них має окреме значення для формування комплексного підходу до управління фінансовими результатами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5973
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.