Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5951
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ЧАБАН, Микола Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T13:17:46Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T13:17:46Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.citation | ЧАБАН М. О. Дослідження та розробка архітектури мережевого взаємодії для мультиплеєрних 3D ігор на базі C#.: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2024. 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5951 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження є розробка та оцінка оптимальної архітектури мережевої взаємодії для мультиплеєрних 3D ігор на базі C#. Об'єктом дослідження є мережева взаємодія у мультиплеєрних 3D іграх на базі C#, що включає в себе всі аспекти, пов'язані з передачею даних та взаємодією між клієнтами та сервером у мережевому середовищі. У теоретичній частині роботи проведено критичний аналіз сучасних підходів до архітектури мережевої взаємодії. Визначено основні типи мереж, їх переваги та недоліки, а також було обрано клієнт-серверний тип мережі. Проведено огляд існуючих рішень та досліджень для реалізації ефективного мережевого обміну. У практичній частині розроблено оптимізовану архітектуру мережевої взаємодії. Створено математичні моделі для розрахунку пропускної здатності та прогнозування навантажень. У спеціальній частині представлено розроблений програмний комплекс, який реалізує клієнт-серверну архітектуру та демонстраційне програмне забезпечення в якому продемонстровані всі можливості архітектури. Досліджена стабільність роботи під високим навантаженням та значним скороченням затримок. У розділі «Аналіз економічної ефективності інновації» доведено, впровадження нової архітектури мережевої взаємодії є економічно вигідною. та дозволяють окупити витрати на інтеграцію менш ніж за місяць, що свідчить про високий потенціал комерційної вигоди. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | МЕРЕЖЕВА ВЗАЄМОДІЯ, МУЛЬТИПЛЕЄР, КЛІЄНТ-СЕРВЕР, UNITY GAME ENGINE, C# | uk_UA |
dc.title | Дослідження та розробка архітектури мережевого взаємодії для мультиплеєрних 3D ігор на базі C#. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | shapovalova@knu.e... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
diplom_Chaban_MO_IPZ-23-1m.pdf | 3.45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.