Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5846
Назва: Дослідження використання методів штучного інтелекту для формування навчально-професійної траєкторії старшокласників
Автори: СТАВЦЕВ, Максим Геннадійович
Ключові слова: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ПРОФОРІЄНТАЦІЯ, НАВЧАЛЬНОПРОФЕСІЙНА ТРАЄКТОРІЯ, АНАЛІЗ ОСОБИСТИХ ДАНИХ УЧНІВ, МЕТОДИ МАШИННОГО НАВЧАННЯ
Дата публікації: гру-2024
Бібліографічний опис: Ставцев М. Г. Дослідження використання методів штучного інтелекту для формування навчально-професійної траєкторії старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2024. 104 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та реалізація методів машинного навчання для аналізу індивідуальних характеристик старшокласників з метою формування рекомендацій щодо вибору їхньої навчально-професійної траєкторії. У роботі проведено аналіз існуючих підходів до профорієнтації, зокрема інструментів, що базуються на традиційних методах психологічного тестування та алгоритмах штучного інтелекту. Виконано порівняння сучасних методів машинного навчання, таких як класифікація, регресія та кластеризація, з урахуванням специфіки задачі профорієнтації. Виконано розгортання моделей на базі API, що забезпечує інтеграцію розроблених рішень у існуючі системи профорієнтації. Результати роботи можуть бути використані у школах та позашкільних закладах для автоматизації процесу профорієнтації та надання персоналізованих рекомендацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5846
Розташовується у зібраннях:121 Інженерія програмного забезпечення
Кафедра моделювання та програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ставцев М.Г. ІПЗ - 23-1м.pdf2.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.