Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5778
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трет'як, Едуард Дмитрович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-08T08:15:34Z | - |
dc.date.available | 2025-01-08T08:15:34Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.citation | Трет'як Е. Д. Методичні засади формування цифрової компетентності здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення програмування : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5778 | - |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку суспільства характеризується інтенсивною цифровізацією, яка впливає на всі аспекти життя, зокрема й освіту. Для фахової передвищої освіти, яка спрямована на підготовку кваліфікованих фахівців, особливо актуальним є формування цифрової компетентності як однієї з ключових складових професійної підготовки. Це зумовлено високим попитом на спеціалістів, здатних використовувати цифрові інструменти та технології для вирішення професійних завдань, зокрема у галузі програмування. Програмування як фундаментальна складова цифрових технологій потребує не лише базових знань, але й комплексного підходу до формування цифрової компетентності, яка включає технологічну грамотність, уміння критично мислити, співпрацювати в цифровому середовищі та творчо застосовувати знання. Водночас саме процес навчання програмуванню створює унікальні можливості для розвитку цієї компетентності, адже включає практичне використання цифрових інструментів і формує системне мислення. Проблематика формування цифрової компетентності є предметом дослідження багатьох учених. Питання впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес розглядали А. Арістова, В. Биков, Ю. Жук, Л. Макаренко, С. Сисоєва; дослідження організації навчання з використанням цифрових інструментів здійснювали Л. Гаврилова, Р. Гуревич, А. Гуржій, О. Наливайко, М. Севастьянова. Водночас важливість цифрової компетентності у фаховій передвищій освіті підкреслюють роботи О. Головко, А. Каленського, В. Радкевич. Однак сучасні дослідження недостатньо висвітлюють методичні аспекти формування цифрової компетентності здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення програмування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | цифрова компетентність | uk_UA |
dc.title | Методичні засади формування цифрової компетентності здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення програмування | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | ushatkinas@knu.ed... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 015 Професійна освіта (Цифрові технології) Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Третяк Едуард 2024.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.