Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрет'як, Едуард Дмитрович-
dc.date.accessioned2025-01-08T08:15:34Z-
dc.date.available2025-01-08T08:15:34Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationТрет'як Е. Д. Методичні засади формування цифрової компетентності здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення програмування : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 95 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5778-
dc.description.abstractСучасний етап розвитку суспільства характеризується інтенсивною цифровізацією, яка впливає на всі аспекти життя, зокрема й освіту. Для фахової передвищої освіти, яка спрямована на підготовку кваліфікованих фахівців, особливо актуальним є формування цифрової компетентності як однієї з ключових складових професійної підготовки. Це зумовлено високим попитом на спеціалістів, здатних використовувати цифрові інструменти та технології для вирішення професійних завдань, зокрема у галузі програмування. Програмування як фундаментальна складова цифрових технологій потребує не лише базових знань, але й комплексного підходу до формування цифрової компетентності, яка включає технологічну грамотність, уміння критично мислити, співпрацювати в цифровому середовищі та творчо застосовувати знання. Водночас саме процес навчання програмуванню створює унікальні можливості для розвитку цієї компетентності, адже включає практичне використання цифрових інструментів і формує системне мислення. Проблематика формування цифрової компетентності є предметом дослідження багатьох учених. Питання впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес розглядали А. Арістова, В. Биков, Ю. Жук, Л. Макаренко, С. Сисоєва; дослідження організації навчання з використанням цифрових інструментів здійснювали Л. Гаврилова, Р. Гуревич, А. Гуржій, О. Наливайко, М. Севастьянова. Водночас важливість цифрової компетентності у фаховій передвищій освіті підкреслюють роботи О. Головко, А. Каленського, В. Радкевич. Однак сучасні дослідження недостатньо висвітлюють методичні аспекти формування цифрової компетентності здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення програмування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.titleМетодичні засади формування цифрової компетентності здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення програмуванняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailushatkinas@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:015 Професійна освіта (Цифрові технології)
Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Третяк Едуард 2024.pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.