Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5490
Назва: | Бібліометричний аналіз навчання чат-ботів |
Інші назви: | Bibliometric analysis of chatbot training |
Автори: | Ляшенко, Р. О. Семеріков, С. О. |
Ключові слова: | чат-боти навчання бібліометричний аналіз природна мова штучний інтелект chatbots training bibliometric analysis natural language artificial intelligence |
Дата публікації: | 24-тра-2024 |
Видавництво: | ЧДТУ |
Бібліографічний опис: | Ляшенко Р. О. Бібліометричний аналіз навчання чат-ботів // Ляшенко Р. О., Семеріков С. О. // Conference proceedings of the VII International Scientific-Practical Conference “Information Technology for Education, Science and Technics” (ITEST-2024), (Cherkasy, May 23-24, 2024). – Cherkasy: ChSTU, 2024. – С. 314-316. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі проведено бібліометричний аналіз джерел з проблеми навчання чат-ботів з використанням бази даних Scopus. За результатами аналізу виявлено період стійкого зростання публікацій з даної тематики починаючи з 2018 року, зокрема після появи ChatGPT у відкритому доступі. Крім того, було згруповано ключові слова у кластери та визначено найбільш значущі поняття для кожного з них. Аналіз показав, що основні напрями досліджень включають опрацювання природної мови, застосування технологій штучного інтелекту, машинне навчання та використання чат-ботів у навчанні та сфері послуг. The paper presents a bibliometric analysis of sources on the training of chatbots using the Scopus database. The analysis revealed a period of sustained growth in publications on this topic starting from 2018, particularly after the emergence of ChatGPT in open access. Furthermore, key words were grouped into clusters and the most significant concepts for each of them were identified. The analysis showed that the main research directions include natural language processing, the application of artificial intelligence technologies, machine learning, and the use of chatbots in education and services. |
Опис: | 1. Centre for Science and Technology Studies, Leiden University. (2024) VOSviewer - Visualizing scientific landscapes. Retreived. URL: https://www.vosviewer.com/ |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://itest.chdtu.edu.ua/Conference-Proceedings-ITEST-2024_25_06.pdf http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5490 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Conference-Proceedings-ITEST-2024_25_06-314-316.pdf | 705.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.