Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4729
Назва: | Використання чисельних методів моделювання фізичних процесів в закладах вищої освіти |
Автори: | Нєсмашний, Євген Олександрович Несмашный, Евгений Александрович Nesmashnyi, Evgen Ткаченко, Галина Іванівна Ткаченко, Галина Ивановна Tkachenko, Galina Герасимова, Катерина Варфоломіївна Герасимова, Катерина Варфоломеевна Gerasimova, Ekaterina |
Ключові слова: | навчання студенти |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Криворізький національний університет |
Бібліографічний опис: | Несмашний Є. О. Використання чисельних методів моделювання фізичних процесів в закладах вищої освіти / О. Є. Несмашний, Г. І. Ткаченко, К. В. Герасимова // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнародної науково-технічної конференції : [тези доповідей]. Т. 2 . – Кривий Ріг, 2019. – С. 128. |
Короткий огляд (реферат): | Для студентів технічних спеціальностей комп’ютер як прилад для повноцінної імітації ре- ального фізичного процесу є необхідною складовою в навчанні. Але не всі студенти, а фізика вивчається на першому курсі, в достатній мірі володіють мовами програмування. Тому викори- стання комп’ютерів на заняттях має дуже багато обмежень. З одного боку це пов’язано з недо- статньою розробкою програмних засобів та навчальних комп’ютерних програм. З іншого – не- достатнім володінням студентами комп’ютерними та інформаційними технологіями. Зроблений аналіз навчальних комп’ютерних програм, стандартних пакетів прикладних програм і проведе- ний педагогічний експеримент висвітлив психологічні і технічні проблеми пов’язані з інформа- тизацією освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4729 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Є.О. НЕСМАШНИЙ, Використання чисельних методів моделювання фізичних процесів в закладах вищої освіти.pdf | 366.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.