Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4677
Назва: Енергетичний аналіз синхронних машин з постійними магнітами для гібридних тягових електроприводів
Автори: Несмашний, Євген Олександрович
Несмашный, Евгений Александрович
Nesmashnyi, Yevhen
Касаткіна, Ірина Віталіївна
Касаткина, Ирина Витальевна
Kasatkina, Iryna
Єрьоменко, Олександр Юрійович
Еременко, Александр Юрьевич
Yeromenko, Oleksandr
Ключові слова: гібридногий електричний транспорт
автомобілі
Дата публікації: 2019
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Несмашний Є. О. Енергетичний аналіз синхронних машин з постійними магнітами для гібридних тягових електроприводів / Є. О. Несмашний, І. В. Касаткіна, О. Ю Єрьоменко // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнародної науково-технічної конференції : [тези доповідей]. Т. 2 . – Кривий Ріг, 2019. – С. 100.
Короткий огляд (реферат): Останніми роками сфера застосування гібридного електричного транспорту займає вагоме місце в сучасному промисловому світі. Автомобілі з гібридною силовою установкою, все час- тіше можна зустріти на вулицях міст. Перевагою такого транспортного засобу є симбіоз одно- часного використання бензинового та електричного двигуна. В Україні створений єдиний інте- грований комплекс з розробки, обслуговування та ремонту гібридних електромобілів. Це до- зволяє вирішити важливі науково-технічні задачі, пов'язані з розробкою концепцій енергозбері- гаючих та екологічно чистих транспортних засобів, а також проблему автономної зарядки тяго- вих акумуляторних батарей. Яскравим прикладом використання синхронних двигунів з постійними магнітами є гібрид- ний транспортний засіб Тойота Пріус. Починаючи з 1997-го року Тойота Пріус став першим серійним гібридним автомобілем. За даними Toyota Motor Corporation, використання гібридних автомобілів зменшило викиди вуглекислого газу в атмосферу на 49млн. тонн. Вперше винайде- ні електронні системи керування синергетичного автомобіля, а також методи адаптації та стра- тегії керування гібридною силовою установкою в тягово-швидкісному режимі руху автомобіля.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4677
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.