Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/467| Назва: | Дослідження граничних умов ефективного переходу тягового електроприводу рудникових електровозів з режиму тяги у режим гальмування |
| Автори: | Кальмус, Дмитро Олегович Грачов, М. М. |
| Ключові слова: | тяговий електровоз електропривод гальмування противвімкнення |
| Дата публікації: | 2016 |
| Видавництво: | ДВНЗ "Криворізький національний університет" |
| Бібліографічний опис: | Кальмус Д. О. Дослідження граничних умов ефективного переходу тягового електроприводу рудникових електровозів з режиму тяги у режим гальмування / Д. О. Кальмус, М. М. Грачов // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2016. – Вип. 42. – С. 188–191. – Бібліогр.: 6 назв. |
| Короткий огляд (реферат): | Важливою складовою для побудови надійної системи керування електроприводом рудникового електровозу є визначення граничних умов переходу електроприводу із режиму тяги в режим динамічного гальмування. Метою роботи є дослідження електромагнітних процесів утяговому двигуні рудничного електровозу при переході системи електроприводу з режиму тяги у режим гальмування. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/467 |
| ISSN: | 2306-5451 (Print) 2519-2736 (Online) |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра електричної інженерії Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Дослідження граничних умов ефективного переходу тягового електроприводу рудникових електровозів.pdf | 681.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
