Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/411
Назва: Методологічні проблеми вивчення фундаментальних та загальноінженерних дисциплін в умовах перебудови технічної освіти
Автори: Дворніков, Володимир Андрійович
Дворников, Владимир Андреевич
Dvornikov, Volodymyr
Мельниченко, Наталія Петрівна
Мельниченко, Наталья Петровна
Melnychenko, Nataliia
Шамрай, Олена Володимирівна
Шамрай, Елена Владимировна
Shamrai, Olena
Ключові слова: інженерна графіка
інженерна освіта
інженерна підготовка
методологія
фундаментальні дисципліни
анкетування
креслення
показники успішності
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДВНЗ "Криворізький національний університет"
Бібліографічний опис: Дворніков В. А. Методологічні проблеми вивчення фундаментальних та загальноінженерних дисциплін в умовах перебудови технічної освіти / В. А. Дворніков, Н. П. Мельниченко, О. В. Шамрай // Гірничий вісник : науково-технічний збірник. – Кривий Ріг, 2018. - Вип. 103. – С. 164–168. – Бібліогр.: 10 назв. DOI: 10.31721/2306-5435-2018-1-103-164-168.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи є продовження дискусії щодо антикризових дій при вивчені фундаментальних та загально- інженерних дисциплін на прикладі дисциплін «Нарисна геометрія» та «Інженерна графіка». А також розкрити сутність зв’язку між сучасним станом методологічної парадигми загально-інженерних дисциплін та кризовими явищами у сприйнятті цих дисциплін в цілому на різних рівнях освіти. А також розробити рекомендації щодо забезпечення розвитку дисципліни в сучасній освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/411
ISSN: ISSN-L: 2306-5435
E-ISSN: 2306-5435
Розташовується у зібраннях:Кафедра моделювання та програмного забезпечення
Кафедра прикладної механіки та загальноінженерних дисциплін
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.