Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3981
Назва: Маркетингова складова у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Автори: Кравцов, Олександр Володимирович
Кравцов, Александр Владимирович
Kravtsov, Oleksandr
Кравцова, О. О.
Осокіна, В. С.
Ключові слова: овнішньоекономічна діяльність підприємств
маркетинг
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Кравцов О. В. Маркетингова складова у зовнішньоекономічній діяльності підприємства / О. В. Кравцов, О. О. Кравцова, В. С. Осокіна // Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики : матеріали ІII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кривий Ріг, травень 2021 р.). – Кривий Ріг, 2021. – С. 50–52.
Короткий огляд (реферат): Важливість зовнішньоекономічної діяльності у розвитку країн світу, і України в тому числі, постійно зростає. Досвід з історії підтверджує, що розширення участі країн у міжнародному поділі праці та різноманітних формах міжнародного бізнесу є вигідним. І навпаки, припинення зовнішньоекономічної діяльності рано чи пізно призводить до сповільнення розвитку країни у соціально-економічній сфері, виникнення складних проблем, які малоймовірно вирішити не лише в економіці, але і в інших сферах життя нашого суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3981
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравцов О. В. Маркетингова складова.pdf488.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.