Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3964
Назва: Теоретичні засади формування конкурентоспроможності як економічної категорії в розрізі підприємства та експортної продукції
Інші назви: Теоретические основы формирования конкурентоспособности как экономической категории в разрезе предприятия и экспортной продукции
THEORETICAL PRINCIPLES OF COMPETITIVENESS AS AN ECONOMIC CATEGORY IN TERMS OF ENTERPRISE AND EXPORT PRODUCTS
Автори: Варава, Лариса Миколаївна
Варава, Лариса Николаевна
Varava, Larysa
Бученкова, О. В.
Ключові слова: конкурентоспроможність експортної продукції
відносний показник якості
конкурентоспроможність підприємства
металургійні підприємства
Дата публікації: 2020
Видавництво: Херсонський державний університет
Бібліографічний опис: Варава Л. М. Теоретичні засади формування конкурентоспроможності як економічної категорії в розрізі підприємства та експортної продукції / Л. М. Варава, О. В. Бученкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Херсон, 2020. – № 37. – С. 29–33. – Бібліогр.: с. 33. – DOI: 10.32999/ksu2307-8030/2020-37-5.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено різні теоретичні підходи до трактування понять «конкурентоспроможність підприємства» та «конкурентоспроможність експортної продукції». На підґрунті проведеного дослідження запропоновано визначення поняття конкурентоспроможності експортної продукції. Доведено, що під конкурентоспроможністю експортної продукції слід розуміти здатність підприємства враховувати зовнішньоекономічні аспекти впливу на ціну продукції, політичну нестабільність у країні виробника і забезпечення при цьому стійких конкурентних переваг товарів за допомогою прийнятних економічних і технологічних показників та зручності під час доставки товару до кінцевого споживача. Обґрунтовано властивості, які притаманні категоріям «конкурентоспроможність підприємства» та «конкурентоспроможність продукції». Визначено структурні складники конкурентоспроможності металургійної продукції, які формують конкурентні можливості та переваги підприємства і знаходяться у взаємозв’язку один з одним. Розраховано відносний показник якості за основним технічним параметром на основному цільовому ринку металопродукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2020-37-5
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3964
ISSN: 2307-8030 (Print)
2664-3545 (Online)
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.