Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3835
Назва: Перспективні напрямки розвитку сучасної реклами
Автори: Темченко, Ганна Володимирівна
Темченко, Анна Владимировна
Temchenko, Hanna
Шамкій, І. Ю.
Ключові слова: сучасна реклама
перспективні напрямки розвитку
Дата публікації: 2021
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Темченко Г. В. Перспективні напрямки розвитку сучасної реклами / Г. В. Темченко, І. Ю. Шамкій // Актуальні економіко-правові, соціальні та екологічні аспекти розвитку промисловості та суспільства : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет конференції (1–31 березня 2021 року) : [тези]. – Кривий Ріг, 2021. – С. 175–178. – Бібліогр.: с. 178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3835
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Темченко Г. В. Перспективні напрямки розвитку сучасної реклами.pdf363.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.