Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShepiliev, D.-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorYechkalo, Yuliia-
dc.contributor.authorЄчкало, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorЕчкало, Юлия Владимировна-
dc.contributor.authorTkachuk, Viktoriia-
dc.contributor.authorТкачук, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorТкачук, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorMarkova, O.-
dc.contributor.authorModlo, Ye.-
dc.contributor.authorMintii, I.-
dc.contributor.authorMintii, M.-
dc.contributor.authorSelivanova, T.-
dc.contributor.authorMaksyshko, N.uk_UA
dc.contributor.authorVakaliuk, T.uk_UA
dc.contributor.authorOsadchyi, V.uk_UA
dc.contributor.authorTarasenko, R.uk_UA
dc.contributor.authorAmelina, S.uk_UA
dc.contributor.authorKiv, A.uk_UA
dc.date.accessioned2021-06-21T15:19:15Z-
dc.date.available2021-06-21T15:19:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationDevelopment of career guidance quests using WebAR / D. S. Shepiliev, S. O. Semerikov, Yu. V. Yechkalo, V. V. Tkachuk, O. M. Markova, Ye. O. Modlo, I. S. Mintii, M. M. Mintii, T. V. Selivanova, N. K. Maksyshko, T. A. Vakaliuk, V. V. Osadchyi, R. O. Tarasenko, S. M. Amelina, A. E. Kiv // XII International Conference on Mathematics, Science and Technology Education (ICon-MaSTEd 2020) 15-17 October 2020, Kryvyi Rih, Ukraine / Eds. : A. E. Kiv, V. N. Soloviev, S. O. Semerikov // Journal of Physics: Conference Series. – 2021. – Vol. 1840. – Iss. 1. – Article 012028. – DOI : 10.1088/1742-6596/1840/1/012028uk_UA
dc.identifier.issn1742-6596-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3387-
dc.description.abstractCareer guidance quests that involve solving intellectual and search problems in a game are associated with one's future career, being one of modern means of recruiting school leavers to vocational and higher educational institutions. Such specific computer tools of virtual and augmented reality as pupils' mobile Internet gadgets can enhance visual character and interactivity of quest problems. The article deals with applying augmented reality in the web environment to solving these tasks. The authors propose a prototype of a career guidance quest system using WebAR technology.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherIOP Publishinguk_UA
dc.subjectWebARuk_UA
dc.titleDevelopment of career guidance quests using WebARuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.1088/1742-6596/1840/1/012028-
local.submitter.emailsemerikov@ccjourn...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Development of career guidance quests using.pdfarticle7.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.