Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3312
Назва: Модель індивідуалізації контролю якості знань у системах адаптивного тестування
Автори: Саітгареєв, Наіль Хабібзадінович
Саитгареев, Наиль Хабибзадинович
Saithareiev, Nail
Шаповалова, Нонна Наіліївна
Шаповалова, Нонна Наильевна
Shapovalova, Nonna
Рибальченко, Олена Геннадіївна
Рибальченко, Елена Геннадиевна
Rybalchenko, Olena
Доценко, Ірина Олексіївна
Доценко, Ирина Алексеевна
Dotsenko, Iryna
Білашенко, Світлана Вікторівна
Билашенко, Светлана Викторовна
Bilashenko, Svitlana
Ключові слова: адаптивне тестування
машинне навчання
психологічні типи особистості
Дата публікації: 2020
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Модель індивідуалізації контролю якості знань у системах адаптивного тестування / Н. Х. Саітгареєв, Н. Н. Шаповалова, О. Г. Рибальченко та ін. // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2020. – Вип. 51. – С. 52–57. – DOI: 10.31721/2306-5451-2020-1-51-52-57. – Бібліогр.: с. 56–57.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – розробити і теоретично обґрунтувати ефективність застосування системи контролю знань на основі технології адаптивного тестування, яка поєднує в собі специфіку професійно-педагогічної діяльності та моніторингу якості навчання і можливість самоконтролю студентів, розробити комплекс тестових завдань з дисципліни «Системи штучного інтелекту».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.31721/2306-5451-2020-1-51-52-57
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3312
ISSN: 2306-5451 (Print)
2519-2736 (Оnline)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.