Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрюк, Андрій Миколайович-
dc.contributor.authorСтрюк, Андрей Николаевич-
dc.contributor.authorStriuk, Andrii-
dc.date.accessioned2020-07-16T07:06:52Z-
dc.date.available2020-07-16T07:06:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтрюк А. М. Інженерія програмного забезпечення: перші 50 років становлення та розвитку / А. М. Стрюк // Computer Science & Software Engineering : proceedings of the 1st Student Workshop (CS&SE@SW 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, November 30, 2018. – P. 11–36. – References: 32–36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2574-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні етапи розвитку інженерії програмного забезпечення (ІПЗ). На основі аналізу матеріалів перших конференцій з ІПЗ (1968-1969 рр.) визначено, як криза програмного забезпечення спонукала науковців та практиків об’єднати зусилля для формування інженерного підходу до програмування. Окреслено відмінності професійної підготовки фахівців з ІПЗ. Виокремлено фундаментальні складові підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Розглянуто еволюцію підходів до проектування, впровадження, тестування та документування програмного забезпечення. Виокремлено системні наукові, технологічні підходи і методи до проектування та конструювання комп’ютерних програм. Аналіз історичних етапів розвитку ІПЗ показав, що незважаючи на загальне визнання важливості застосування при розробці програмного забезпечення математичного апарату логіки, теорії автоматів та лінгвістики, воно створювалась емпіричним способом без його використання. Фактором, що змусив програмістів-практиків звернутися до математичних основ ІПЗ, є зростання складності програмного забезпечення та нездатність емпіричних підходів до його розробки та управління впоратися з нею. У професійній підготовці інженерів-програмістів виділено проблему швидкого застарівання технологічного змісту навчання, розв’язання якої полягає у його фундаменталізації через виокремлення базових основ галузі. Визначено, що опанування основ комп’ютерних наук (інформатики) є фундаментом професійної підготовки з ІПЗ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherCEUR Workshop Proceedings (http://ceur-ws.org/)uk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпрограмна системаuk_UA
dc.subjectпрограмуванняuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.titleІнженерія програмного забезпечення: перші 50 років становлення та розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeSoftware engineering: first 50 years of formation and developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaildspace_knu@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра моделювання та програмного забезпечення
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.